איך לרכוש חנות שתכניס לכם כסף

במציאות של היום בישראל כל אחד זקוק לעוד הכנסה, מחירי הנדלן עולים בלי סוף ואנשים פונים לכל מיני השקעות שונות, יש לא מעט דרכים להשקיע את הכסף, אבל הסיכון בכל השקעה הוא הדבר העיקרי שמונע מהרבה מאוד אנשים להשקיע בתחום מסוים כמו סחר במניות ושוק ההון.

 

לכן הרבה מאוד משקיעים מבינים שאם יש להם סכומי כסף לא גבוהים במיוחד הם ירצו להשקיע בנדל"ן, תשואה גבוה בנדל"ן יכולה להגיע בכל מיני אפיקי השקעה, הדרך הטובה ביותר גם להשקיע בנדל"ן וגם להרוויח תשואה טובה מבלי לקחת סיכונים, היא לרכוש חנות שתכניס לכם לא מעט כסף וגם ערך הנכס והשבח שלו יעלו כחלק מאחוזי התשואה השנתיים המחושבים.

נתונים

 

אז איך רוכשים חנות שתכניס לכם כסף בלי סיכונים גבוהים

חנות היא נכס נדל"ן בדיוק כמו דירה או משרד, אבל איך תצליחו לרכוש את החנות הטובה ביותר שתכניס לכם כמה שיותר תשואה.

בואו נודה לרגע על האמת, אנחנו עושים את הצעד של רכישת חנות רק מתוך סיבה אחת, והיא כמובן רווחיות, אז לפני שאנחנו רוכשים חנות רק בגלל המחיר חשוב להבין כי רכישת נכס בגלל המחיר היא טעות גדולה מאוד, נכון, אנחנו נוטים לחפש נכסים זולים, אבל יש סביה שנכסים נמכרים במחיר שהם נמכרים.

 

מה גובה ההון שלנו

השלב הראשון ברכישות חנות הוא לבדוק מהו גובה ההון העצמי שעומד לרשותנו, והאם אנו צריכים לקחת משכנתא או הלוואות גבוהות בכדי להשלים את המחיר לרכישת הנכס.

 

סוד הנדל"ן

אחד הדברים החשובים ביותר בנדל"ן הוא המיקום, לא משנה לאיזה מטרה תשמש החנות אותה אנו נרכוש להשקעה, חשוב מאוד הבסיס והמיקום של הנדל"ן, הסוד של הנדל"ן מורכב משלושה חלקים עיקריים והם : מיקום, מיקום ושוב מיקום (כן, זאת לא טעות בכתיבה, סוד הנדל"ן הוא המיקום) בואו לרגע נבין למה המיקום הוא הדבר החשוב ביותר.

מחיר הבנייה למטר עומד היום על 800 דולר, כמובן שיכול להשתנות בהתאם לסטנדרטים מסוימים אבל בגדול המחיר הוא 800 דולר, לא משנה איפה תבנו, אבל אם תבנו את הנכס בתל אביב הוא יימכר במחיר הרבה יותר גבוה מאשר אם תבנו את הנכס באזורים אחרים במדינה כמו למשל דימונה או ערד, מכאן המסקנה ברורה מאוד, מיקום הוא הדבר החשוב ביותר.

החנות שאתם רוכשים יכולה גם לשמש בתור חנות פרחים בגבעתיים אבל גם בתוך גבעתיים עצמה חשוב מאוד להבין איפה בעיר רוכשים את החנות, אם מדובר על חנות בתוך שכונה קטנה, סביר מאוד שהיא פחות תתאים לחנות פרחים, לכן צריכים למצוא אזור מרכזי שיש בו תנועה ואנשים יבחינו בחנות גם למרחקים וידעו שהיא קיימת, וזה מביא אותנו לחלק השני, לא מספיק רק המיקום בעיר עצמה, אלא גם איפה בתוך העיר.

עוד מידע באתר: http://www.romevents.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחק פוקר
עריכת דין
האם ארגון משחק פוקר נחשב עבירה פלילית?

במדינות שונות ברחבי העולם, הסטטוס המשפטי של ההימורים כולל פוקר, משתנה מאוד ומשקף עמדות תרבותיות שונות, מסגרות משפטיות ומדיניות אכיפה. בעוד שפוקר כמו גם משחקים אחרים, משוחק באופן חוקי בתחומי

הכירו את אג'נדה
כללי
הכירו את אג'נדה

לרבים מאיתנו אין כלל ידע בכל מה שקשור לתחום הפנסיה ולכן לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בנושאים אלו. התחום הפנסיוני הוא סבוך ומורכב, ואנחנו

נדל"ן
נדל"ן
כמה מרוויח יועץ נדל"ן?

כשחושבים על יועץ נדל"ן מן השורה הראשונה, מתרגמים זאת למי שמספק שירותי ייעוץ של השקעות ללקוחות פוטנציאליים שחושבים להשקיע בנדל"ן חיפה. בין אם זה לרכוש בית, ובין אם זה למכור

חבלות של דולרים
כספים ומימון
משכנתא בתנאים נוחים

אתם רגילים לשמוע אנשים מסביבכם מתלוננים על המשכנתא שהם משלמים? ההחזרים קשיים להם ולכן זה מלחיץ גם אתכם כשאתם חושבים על האפשרות של לקחת משכנתא? אם כך, כדאי שתדעו שאתם