3  דברים שחייבים לבדוק לפני שקונים דירה

אתם חושבים שהגיע הזמן לקנות דירה? מתלבטים איך נכון יהיה לעשות זאת? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט פרטים ונקודות שצריך לבדוק. לכן כדאי שתעיינו במאמר שהכנו עבורכם, כי הוא כולל את הטיפים הכי חשובים שיש בנושא הזה.

לוח מדדים
לוח מדדים

איך מחפשים דירה?

 

עוד לפני שננסה להבין מה באמת צריך וכדאי לבדוק לפני שקונים נכס, צריך גם לתת את הדעת על השאלה איך מחפשים דירה. יש אומנם אפשרות להיעזר באתרי אינטרנט שונים, אך בסופו של דבר אין פתרון מוצלח יותר כמו פניה אל אנשי המקצוע המנוסים שבקיאים בתחום הזה. לכן, בין אם אתם חושבים לפנות אל מתווכים בהרצליה ובין אם אתם רוצים לפנות אל מתווכים שעובדים בכל מקום אחר בארץ, טוב תעשו אם תאתרו משרד מקצועי ורציני. העניין הוא שבעזרת המתווכים הנכונים תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר בחיפושים, אז למה אתם מחכים?

 

כמה באמת יעלה לכם הנכס?

כמובן שכאשר מדברים על רכישת דירה צריך לעשות גם תכנון פיננסי, שכן רובנו לא חיים עם חשבון עובר ושב שפשוט נוכל לשלוף ממנו את כל הכסף שצריך. לכן, כשאתם חושבים לקנות דירה צריך לבדוק כמה היא עולה, אך צריך גם לזכור את כל התוספות שיש לשלם עליהן. לדוגמא: שירותיו של עוה"ד, רישום החלפת הבעלות, רישום הנכס בטאבו ועוד. רק אם תעשו תכנון פיננסי מדויק תוכלו להבין כמה בסופו של דבר העניין הזה יעלה לכם וכך תוכלו גם לדעת מה צריך להיות גובה המשכנתא שאתם עומדים לבקש מהבנק.

 

האם הנכס תקין?

לא כל האנשים מודעים לכך, אך כאשר קונים דירה יש עוד דבר חשוב מאוד שצריך לעשות, והוא: לבדוק את תקינות הנכס. זה לא משנה אם אתם עומדים לקנות דירה מקבלן או מיד שניה, כי בכל מקרה עלולים להיות ליקויים בנכס שלא תוכלו לראות ככה סתם. לכן כדאי לדעת שיש היום חברות שמציעות שירותי בדק בית, כך שאם אתם יכולים לפנות אל חברה אחת כזו ולהזמין ממנה שירות, למה שלא תעשו זאת? מדהים לראות איזה ליקויים מתגלים כשבוחנים את הדברים לעומק ולא פעם זה משפיע גם על ההחלטה האם רוצים לקנות נכס מסוים או לא. זה לא משנה אם מתגלים ליקויים בצנרת, בבניה עצמה או בכל נושא אחר, שכן בכל מקרה זה יכול להשפיע על ההחלטה האם אתם רוצים להמשיך עם העסקה והאם תרצו לקנות את הנכס או לא. לקנות דירה זה לא משהו שכולנו עושים בכל יום ולכן יש מקום לבדוק את הנושא הזה לעומק ולבדוק שאתם בוחרים את הנכס הנכון לכם ביותר. מה שכן, אתם תראו שאחרי כל ההשקעה והבירורים, בסופו של דבר, כשתיקנו את הדירה בוודאי תצאו מרוצים ביותר.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוחים
5  דברים שחייבים לדעת על ביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף הוא ביטוח שעולה לכותרות יותר ויותר בשנים האחרונות. בעבר המודעות לביטוח זה לא הייתה קיימת והיום, מי שרוצה להגן על עצמו להנות מחיי רווחה רגועים, בוחר לרכוש