דיפרנט – שכר דירה בטוח: כל הדרכים לגיבוי שכר דירה

השכרת דירה נשמעת כמו השקעה בטוחה שתניב לכם הכנסה חודשית טובה, אך בעלי דירה רבים נתקלים בדיירים בעייתיים שאינם משלמים את שכר הדירה מדי חודש כראוי.

לכן יש לנקוט באמצעי גיבוי לשכר דירה.

נפרט כאן על הדרכים השונות לגיבוי שכר הדירה, כך שתקבלו את הכסף שמגיע לכם.

 

צ'ק ביטחון

צ'ק ביטחון הוא צ'ק ללא תאריך, על סך סכום שנקבע בין בעל הדירה לשוכרים (בדרך כלל שלושה חודשי שכירות). את צ'ק הביטחון בעל הדירה רשאי לפדות, על פי חוזה השכירות, במידה והשוכר הפר את החוזה באיזשהו אופן.

הצ'ק מהווה הבטחה עבור בעל הדירה כי הוא יוכל לקבל את הסכום שמגיע לו, גם אם הדייר מסרב לשלם. סוג זה של גיבוי מספק הגנה ברמה גבוהה כיוון שבעל הדירה רשאי לפדות את הצ'ק בכל שלב בקלות רבה. הבעיה היחידה שעלולה לעלות עם צ'ק מסוג זה היא כי הדייר יכול לבטל את הצ'ק, וכך בעל הדירה לא יכול לפדות אותו.

 

פיקדון במזומן

ישנם בעלי דירה שרוצים להעניק לעצמם הגנה מרבית מול הדיירים בתקופת השכירות, ולדעת שיקבלו את הכסף לא משנה מה. בעלי דירה כאלו מבקשים לעיתים מהדיירים סכום פיקדון במזומן, שיינתן לבעלים בתחילת תקופת השכירות ויוחזר לשוכרים בתומה. זהו אמצעי גיבוי יחסית מפוקפק וסביר ששוכרים רבים יסרבו להביא את הפיקדון לבעלים.

 

ערבות בנקאית

ערבות בנקאית היא אמצעי גיבוי יחסית אמין שמהווה בטוחה חזקה. הערבות נינת לשוכר על ידי הבנק, והשוכר מעביר אותה לבעל הדירה. הערבות משמשת כצ'ק פתוח שבעל הדירה יכול לפדות מול הבנק. הבעיה בסוג גיבוי זה הוא כי ערבות בנקאית עולה כסף, ועל השוכר לשלם בעבורה עמלה. לכן, ישנם שוכרים שאינם מעוניינים בסוג זה של ערבות.

היתרון בסוג זה של ערבות, לעומת צ'ק הביטחון הוא שהלקוח לא יכול לבטל אותה על דעת עצמו. כך שהיא מהווה הבטחה ממשית שהכסף יוכל להיכנס לחשבונו של בעל הדירה במידה של הפרת חוזה.

 

שירותי גיבוי לשכר דירה

ישנן חברות כמו דיפרנט שכר דירה אשר מספקות שירותי השכרה בטוחה לבעל דירה. כלומר, הן מספקות הגנה מפני סכסוכים שעלולים לצוף מול השוכרים, ובעיקר בפני אי תשלום שכר דירה. החברה מספקת שירותי פינוי לדייר שמסרב לשלם את שכר הדירה, ובזמן הנדרש לפינוי מגבה בעצמה את שכר הדירה. כך שבעלי הדירה לא יוצאים מופסדים כלכלית כלל.

החברה גם שומרת מפני דיירים שעוזבים את הדירה באופן פתאומי, ומפסיקים לשלם את שכר הדירה – היא דואגת למציאת דיירים חדשים ומשלמת לכם את ההפסד על שכר הדירה. שירות נוסף הוא הגנה מפני דייר שלא מוכן להתפנות, גם במקרה כזה החברה משלמת לכם את שכר הדירה 3 חודשים מראש, ודואגת לפינויו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטרות של יורו
טיפים פיננסים
כמה מס תצטרכו לשלם על השכרת נכס מסחרי?

בתקופה האחרונה אנחנו שומעים מקולגות שלנו סכומים שונים של תשלומי המס שהם מפרישים בעקבות העובדה שהם משכירים נכס מסחרי. בעקבות ההבדלים המשמעותיים בין הסכומים שצוינו בפנינו, החלטנו לצאת ולבדוק באופן

משחק פוקר
עריכת דין
האם ארגון משחק פוקר נחשב עבירה פלילית?

במדינות שונות ברחבי העולם, הסטטוס המשפטי של ההימורים כולל פוקר, משתנה מאוד ומשקף עמדות תרבותיות שונות, מסגרות משפטיות ומדיניות אכיפה. בעוד שפוקר כמו גם משחקים אחרים, משוחק באופן חוקי בתחומי

החזרי מס
מיסים
החזרי מס – קליק אחד ותדע כמה כסף מגיע לך

נושא החזרי המס אמנם התחיל להיכנס למודעות שלנו בשנים האחרונות ויחד עם זאת, לא מעט אנשים נרתעים לפנות אל רשות המיסים ולדרוש את הכספים המגיעים להם וזאת בעיקר בשל חוסר