החזרי מס – קליק אחד ותדע כמה כסף מגיע לך

נושא החזרי המס אמנם התחיל להיכנס למודעות שלנו בשנים האחרונות ויחד עם זאת, לא מעט אנשים נרתעים לפנות אל רשות המיסים ולדרוש את הכספים המגיעים להם וזאת בעיקר בשל חוסר הוודאות לגבי זכאותם לקבלת ההחזר. בהתאם לכך, וודאי תשמחו לשמוע כי ניתן לבדוק את זכאותם בקליק אחד

 

חובת התשלום למס הכנסה

גם אם אנחנו לא בקיאים בחוקי המס המסועפים לפרטי פרטים, את חובת תשלום מס ההכנסה של כל אזרח ישראלי מגיל 18, כולנו מכירים ומשלמים באופן חודשי כהורדה קבועה מתלוש המשכורת שלנו. על אף שחובת התשלום אינה נתונה למשא ומתן, ישנם מספר פרמטרים שבהחלט יכולים להשפיע על גובה התשלום.

כך, המדינה ורשות המיסים קבעו מספר קריטריונים, דוגמת הורים לילדים, סיום שירות צבאי וזכאות לתואר, המעניקים לזכאים נקודות זיכוי, המהוות הנחה מסוימת בתשלום המס וכאשר נתונים אלו לא מתעדכנים נכון, יחד עם שיטת חישוב המס המבוססת על ממוצע המשכורות שלנו של שנת המס הקודמת, הרי שפעמים רבות אנחנו משלמים למס הכנסה יותר מהנדרש.

 

החזרי מס – זה הכסף שלנו

הפרשים אלו בין התשלומים ששילמנו למס הכנסה לבין התשלומים אותם היינו צריכים לשלם בפועל, יכולים להגיע לאלפי ואף עשרות אלפי שקלים, כאשר ניתן לדרוש בגינם החזרי מס ולקבל את התשלומים המגיעים לנו, ישירות לחשבון הבנק שלנו.

על אף שמדובר בסכומים משמעותיים, אותם אף ניתן לדרוש באופן רטרואקטיבי ועד 6 שנים לאחור, אנשים רבים עדיין חוששים לפנות למס הכנסה, מסיבות שונות (חלקן אף מוצדקות)  – התהליך הבירוקרטי הממושך, החשש מפני גילויים על חובות שונים ואי הוודאות בנוגע לסכום ההחזר המגיע להם.

 

בדיקת זכאות בקליק אחד

התהליך הבירוקרטי הממושך, יחד עם אי הוודאות בנוגע לסכום ההחזר המגיע לנו, מהווים סיבות מוצדקות למדי לחשש המונע מאנשים רבים להתחיל בתהליך דרישת המס המגיעים להם, אך גם לסיבות אלו יש פתרון מהיר ויעיל במיוחד – בדיקת זכאות בקליק אחד.

את בדיקת הזכאות ניתן לבצע באמצעות הסימולטורים השונים הקיימים ברשת לחישוב זכאות החזר מס הכנסה, כאשר מעקב אחר ההוראות והשאלות השונות יכול לתת לכם תמונה כללית לגבי גובה ההחזר. אפשרות נוספות ומדויקת אף יותר, היא פנייה אל חברה מקצועית בתחום.

 

ליווי מלא ומקיף עם חברה מקצועית בתחום

כיאה לעידן הדיגיטלי המתקדם בו אנחנו נמצאים ונהנים ממגוון שירותים בלחיצת כפתור אחת, גם בנוגע להחזרי המס ניתן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום, אשר תעשה עבורכם את כל העבודה.

חברה מקצועית ומנוסה, הבקיאה בסעיפי וחוקי המס המתעדכנים מעת לעת, תוכל לסייע לכם לוודא באופן מקצועי ומדויק את גובה ההחזר המגיע לכם וללוות אתכם בתהליך, עד לשלב קבלת ההחזר ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

 

לסיכום

התהליך הבירוקרטי הממושך יחד עם אי הוודאות בנוגע לגובה החזר המס המגיע לנו, הביא אנשים רבים להימנע מבקשת ההחזר. אך כיום, ניתן ליהנות בקליק אחד משירות ליווי מקיף של חברה מקצועית ומנוסה, החל משלב בדיקת הזכאות, דרך מילוי הטפסים ועד קבלת ההחזר.

החזרי מס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הכירו את אג'נדה
כללי
הכירו את אג'נדה

לרבים מאיתנו אין כלל ידע בכל מה שקשור לתחום הפנסיה ולכן לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בנושאים אלו. התחום הפנסיוני הוא סבוך ומורכב, ואנחנו

דירוג אשראי
טיפים פיננסים
דירוגי האשראי השונים

דירוג אשראי מאפשר לספק האשראי לנתח סיכונים. למעשה, מדובר בתחום שלם של ניתוח סיכונים בלקיחת הלוואות, שקיים בארה"ב כבר שנים רבות. בישראל התחלנו רק בשנים האחרונות בשיטת דירוג האשראי, והיא

לקנות דירה
נדל"ן
איפה כדאי לקנות דירה – בארץ או בחו"ל?

החלטתם לקנות דירה? נהדר! החלטה מדהימה! שוק הנדל״ן הוא שוק יציב יחסית עם יכולות תשואה מרשימות שרק הולך ומשביח כל הזמן. אם החלטתם להתחיל להשקיע בנדל״ן, בוודאי התחלתם לקרוא על

החזרי מס עבור השקעות נדל_ן
נדל"ן
החזרי מס עבור השקעות נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר להשקעת הון בישראל. בין אם לצורך רכישת דירה והשכרתה או השקעה במשרדים ומסחר, קיים פוטנציאל כלכלי משתלם בתחום זה. עם זאת, הוצאות ההשקעה