כיצד לקבל החזר כספי מהמדינה על השרברב שהזמנת לבית?

תיקון נזקי צנרת יכול להיות יקר מאוד כאשר נגרם נזק לתשתיות המים או הביוב בבית, כדאי מאוד לתקן אותם מהר. התיקון המהיר נועד למנוע החמרה של הנזק לקירות כתוצאה מהנזילה, מניעת בזבוז מים, או פשוט כדי לשמור על בית נקי מחיידקים ומזהמים שיעלו דרך דליפת ביוב. למרות הרצון לתקן את התקלות מהר, ואולי אפילו בגללו, תיקון נזקי צנרת יכול להיות מאוד יקר.

המחיר הגבוה של השירות הניתן על ידי אינסטלטורים נובע בין השאר מתקופת ההכשרה הארוכה. על אינסטלטורים ללמוד ולהתמחות במשך שנים ארוכות עד שיוכלו לעבוד במקצוע. בנוסף, מאחר ומדובר בבעל מקצוע המגיע עד בית הלקוח, התשלום על השירותים אותם הוא מציע חייב לכסות גם את עלויות הנסיעה, וגם את עלויות העבודה והחלקים.

 

מהם המקרים בהם כדאי לבדוק אפשרויות של החזר כספי מהמדינה?

לעיתים, תקלת האינסטלציה היא לא באשמת הדיירים. הרס כתוצאה מחלודה של ברזי המים אל הכיור למשל, הוא נזק שמצטבר במשך שנים ארוכות, ולכן הוא יהיה באחריותו של בעל הבית. ישנם מקרים, בהם תקלת האינסטלציה שלנו נובעת מבעיות בתשתית המים העירונית או הארצית, ובמקרים כאלו יתכן וכדאי להתייעץ עם עורך דין ולנסות לבדוק האם ניתן לקבל החזר כספי מהמדינה על השירות שקיבלנו. מקרים אלו כוללים בין השאר:

 

נזק כתוצאה משיטפון

השינויים באקלים העולמי, מזמנים לישראל שינויים קיצוניים יותר ויותר במזג האוויר. גשמי זלעפות היורדים בתקופה קצרה, עשויים לגרום לחסימה של פתחי הניקוז, ולהצפה מוחלטת של הבית. מאחר ותקלת האינסטלציה במקרה זה נובעת מבעיה חיצונית, מתשתית לקויה שאינה בתחומי ביתכם, יתכן מאוד לבדוק אפשרות להחזר כספי.

 

עליית ביוב כתוצאה מחסימה

הביוב שלנו זורם לרוב בשיפוע עד אתרי הניקוז והטיהור הסופיים. הזרימה התקינה לכל אורך השרשרת, היא המבטיחה שהניקוז בבית הפרטי שלנו יעשה בצורה מלאה. לכן, במקרה של עליית מפלס הביוב כתוצאה מחסימה, האחריות עשויה להיות של העירייה או אפילו המדינה. נסו לברר אם מגיע לכם החזר על האינסטלטור שהזמנתם, גם אם לא היה לו שום דבר לעשות כדי לשפר את המצב.

 

בחרו בעל מקצוע שיעניק לכם שירות משתלם ואיכותי

קשה מאוד להוציא החזר מהמדינה על ביקור אינסטלטור, אלא אם מדובר באירוע משמעותי וחריג במיוחד. כדי להימנע מעוגמת נפש והוצאה כספית לא מחויבת כדאי מאוד שתבחרו אינסטלטורים שמעניקים שירות משתלם ואיכותי. בעבר, היה קשה לעשות את הבחירה הזאת לבד, מאחר וללקוחות לא היה את הידע הדרוש, עד היום. אתר שיפוצים פלוס מאפשר לכם לראות רשימה של המון אינסטלטורים בכל רחבי הארץ. האתר שם לו למטרה להציג אך ורק בעלי מקצוע ברמות הגבוהות ביותר, ולשם כך מקפיד על גביית חוות דעת על השירות מכלל הלקוחות.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עו"ד הטרדות מיניות
עריכת דין
מה החוק למניעת הטרדה מינית אומר?

החוק נועד להגן על כבודו של אדם, חירותו ופרטיותו ומתוך רצון לקדם שוויון בין המינים. קורבנות הטרדה יכולים להגיש תביעה אזרחית בנוסף למסלול הפלילי. החוק מתאר התנהגויות המהוות הטרדה ואת

סיוע לקרוב סיעודי - החזרי מס
מיסים
החזרי מס בגין טיפול בקרוב משפחה סיעודי

יש לכם קרוב משפחה שהפך להיות סיעודי ואתם המטפלים העיקריים שלו? קשה לכם להתמודד עם ההוצאות הכלכליות ואתם עדיין תוהים מה עליכם לעשות? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט

החזרי מס אקדמיה ראשית
כללי
החזרי מס – פשוט כי למדתם באקדמיה

לא כל האנשים בוחרים להשקיע בלימודים גבוהים כי פעמים רבות אחרי התיכון והצבא הדבר האחרון שיתאים לנו הוא ללמוד עוד שנים. עם זאת, יש גם הרבה אנשים שכן מעריכים את

בַּנק
טיפים פיננסים
מפסיקים לחסוך בבנק! הנה 2 אופציות טובות יותר

כולנו רוצים לדאוג לעתיד שלנו, לשם כך אחת לכמה זמן מומלץ לשבת ולהתבונן על כל ההכנסות וההוצאות שלנו, על מנת לוודא שהכל תקין ושאתם מתואמים עם שאיפותיכם הפיננסיות. במידה ואתם