הטבות מס לחיסכון

כדי לשמר את איכות החיים בגיל השלישי, אנשים מוצאים עצמם חוסכים במשך כל חייהם ומפקידים כספים בקרנות שונות.

אם אתם מחפשים מידע הנוגע להטבות מס לחיסכון ותיקון 190, כנראה שאתם נמנים בין האנשים שחושבים קדימה. אם כך, השורות הבאות רלוונטיות עבורכם.

כל אחד מאיתנו היה רוצה להגיע לגיל הפרישה כאשר איכות וסגנון חייו נשמרים. איכות החיים עלולה להיפגע בעת זקנה, זאת משום שההכנסות ממקום העבודה כבר לא קיימות ונשאר להסתמך על הפנסיה. בזכות תיקון 190 לפקודת מס הכנסה, כיום אנשים רבים מתכננים נכון את אפיק ההשקעות שלהם בשוק ההון. כמו כן, הם מצליחים לשמור על דמי ניהול נמוכים במיוחד, יחסית לשנים עברו.

 

מה הוא תיקון 190 וכיצד נחסוך באמצעותו כסף בגיל הפרישה?

עם השנים, למעשה מאז שנת 2012, חל שינוי מהותי בענף של השקעות וחיסכון לגילאי הפרישה. הוצגה לראשונה בשנת 2012 תקנת 190, שמהווה למעשה תיקון לפקודת מס הכנסה. תיקון 190 מאפשר לאנשים לחסוך כספים לגילאי הפנסיה, זאת בצמוד לתשלומים נמוכים במיוחד על דמי ניהול.

בנוסף לדמי ניהול נמוכים על קופות גמל שונות, ניתן גם להנות מהטבות מס לחיסכון מסוגים שונים. מה עוד, שאתם גם יכולים למשוך את הכספים שלכם בכל עת ועת. אם עד היום אנשים חסכו כספים לפנסיה באמצעות פיקדונות בנקאיים וקרנות נאמנות, היום התמונה היא שונה. קבלו כאן t190.co.il מידע נוסף.

 

דמי ניהול נמוכים של קופות הגמל יאפשרו לחסוך כסף

בסופו של דבר, תיקון 190 בעצם מאפשר לכם להשקיע את הכסף הנחסך שלכם בקופות. זאת, במקביל לתשלומים נמוכים על דמי ניהול הקופות האלו. אם אתם מעוניינים להפוך את כספי החיסכון שלכם לקצבה בעלת פטור מלא ממס הכנסה, גם זה אפשרי.

בשורה התחתונה, תיקון 190 נועד לתקן את העוול הכלכלי שעשוי להיגרם לאנשים תוך כדי מרוצת השנים. כשמשלמים דמי ניהול גבוהים מאוד במשך שנים רבות, אין ספק שנזרק כסף רב לפח. אתם מעוניינים להנות מדמי ניהול נמוכים על קופות הגמל שלכם, מה שבעצם מאפשר לכם תיקון 190. בזכות התיקון הזה, אנשים רבים יצליחו ומצליחים לשמר את איכות חייהם גם בגילאי הזקנה.

 

עבור מי תתאים השקעה בקופות גמל?

אם אתם מעל גיל 60 ואתם בעלי זכאות לסכומי קצבה מזעריים של 4,525 ₪, ייתכן שכדאי לכם להשקיע את כספכם בקופות גמל. הן נחשבות אפיק השקעות יחסית בטוח, אך כמובן שיהיה חשוב לקבל ייעוץ פיננסי לפני השקעת הכסף.

למעשה, לפני כל נקיטת צעד יהיה כדאי לקבל את ייעוץ ההשקעות הנכון. תיקון 190 מאפשר לכם להנות מהטבות מס שונות, ככה שיהיה חשוב לקבל את כל המידע מראש. ניתן לקבוע פגישת ייעוץ עם בית השקעות פרטי, כמו כן עם יועצים פיננסיים להשקעות בקופות הגמל.

 

חישוב פיננסי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יועץ משכנתאות
משכנתאות
מה עושים כאשר לווה המשכנתא נפטר?

כשאדם מגיש בקשה לבנק לקבלת משכנתא, זה סימן שהוא הצליח לגייס הון גדול מספיק על מנת לרכוש דירה בישראל, תוך הסתייעות בבנק. ישראלים רבים לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה

החזרי מס עבור השקעות נדל_ן
נדל"ן
החזרי מס עבור השקעות נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר להשקעת הון בישראל. בין אם לצורך רכישת דירה והשכרתה או השקעה במשרדים ומסחר, קיים פוטנציאל כלכלי משתלם בתחום זה. עם זאת, הוצאות ההשקעה

כספים ומימון
הנהלת חשבונות באינטרנט: כך תמנעו מטעויות

טעויות חשבונאיות עלולות להוביל את בית העסק לבעיות תזרים כמו גם עמידה לדין פלילי, ועל כן יש צורך בביצוע של ניהול חשבונות נכון. כיצד? להלן כל הפרטים. הנהלת חשבונות באינטרנט

שטרות ומטבעות
כספים ומימון
תקנת  Qualified Business Income Deduction

מאמר זה יסביר בקצרה על תקנת המס החדשה ששמה Qualified Business Income Deduction, או בכינויה תקנת QBI deduction, שנכנהס לתוקף בשנת 2017. הטבה זו, שמכונה גם תקנה 199A,  מאפשרת ליחידים