חברה בע"מ? כך תתנהלו נכון עם הכסף

ניהול עסק חדש או ישן בעולם העסקים התחרותי היא חוויה מרגשת, אך היא גם מסוכנת. עליכם להתמודד עם זרם אינסופי של בעיות מורכבות ומשימות ניהוליות, הדורשות תשומת לב רבה. ניהול כספים של עסקים קטנים הוא אחד מהם.

עסק דורש השקעת הון מספיקה בכדי לכסות את ההוצאות ההתחלתיות שלו ושלכם, ובין היתר דורש מימון התחלתי מתאים לפני שתצליחו לראות רווחים נקיים. ברגע שאתם בטוחים שיש לכם מספיק כספים עבור החברה שלכם, אתם יכולים למקסם את סיכויי ההצלחה שלך בעזרת התנהלות נכונה של הכסף של החברה.

 

הנה מספר עצות שימושיות בתחום הפיננסי שיעזרו לכם להתנהל נכון עם הכסף:

  1. השתמשו בתוכנה מבוססת ענן

ניהול כספי החברה דורש התבוננות בהרבה נתונים – ואם אינך רואה חשבון מיומן, מידע זה יכול להיות מכריע ביותר. מחמיר את האתגר, כמות הנתונים העצומה שאתה צריך לעבד על בסיס יומי עשויה למלא בקלות את כל היום שלך – אך לא אם תשקיע בתוכנת חשבונאות מבוססת ענן המבטיחה גישה לנתונים הכספיים בכל עת ובכל מקום.
חשוב עוד יותר, מאפשרת עבודה ומעקב אחר מטלות רבות הקשורות בניהול הכספים של החברה שלך, כמו מעקב אחר הוצאות ומספרי מכירות. עם מידע מדויק בזמן אמת זמין באופן מידי, תוכלו להיות במצב טוב יותר להבין את המצב הכלכלי הנוכחי, על מנת לנקוט צעדים הלאה.

 

  1. עקבו אחר החשבוניות

ניהול חשבוניות הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני קמעונאים, במיוחד אלה בתחום B2B. תשלומים מאוחרים – או גרוע מכך, אי-תשלומים – יכולים לנקז לחלוטין את המשאבים הכספיים שלכם. השתמשו במערכת הנהלת חשבונות מבוססת ענן כדי לעקוב אחר החשבוניות שלא שולמו על ידי הלקוח. שליחת חשבוניות מדויקות במועד תבטיח שתקבל תשלום.

 

  1. ניהול מלאי

הפריטים במחסן שלכם – והאם הם נמכרים ובין אם לאו – ישפיעו רבות על הרווחיות של החברה. כיוון שכך, שימוש במערכת ניהול מלאי העוקבת אוטומטית אחר רמות המלאי היא בגדר חובה מוחלטת לעסקים המשלוחים מוצרים פיזיים.

השימוש במערכת ניהול מלאי מבוססת ענן תאפשר לכם לראות כמה מכל פריט יש במלאי, ובמקביל לספק נתונים עדכניים על מגמות מכירות. עם מידע זה בידכם, תוכלו לחזות ביעילות את הדרישות העונתיות הקרובות ולהשתלט באופן מלא על רמות המלאי שלכם. בדרך זו, לא תצטרכו לדאוג אם אזל המלאי של הפריטים הפופולאריים ביותר שלכם, וגם לא תעשו את הטעות של בזבוז כסף על ידי הזמנת מלאי כאשר הוא לא נחוץ בפועל.

 

  1. בניית תכנית לטווח הארוך

המשאבים הטובים ביותר לניהול פיננסי עסקי בעולם לא יועילו הרבה אם לא תשתמש בנתונים והתובנות שלהם כדי ליצור תכנית לטווח ארוך לחברה. הנתונים הכספיים צריכים להכתיב בבירור את תכניות ההרחבה, השיווק ועוד. כשאתם עוקבים אחר מידע זה על מרווחים חודשיים, רבעוניים ושנתיים, תוכלו לזהות אם אתם נמצא במסלול עם היעדים הכספיים של החברה שלכם.

ניהול נכון של כספי החברה הוא עסק לא פשוט בפני עצמו. משרדו של עו"ד מיסקביץ' יעניק לכם טיפים חשובים נוספים כיצד להתנהל בצורה הטובה ביותר עם כספי החברה וכיצד למנוע מהחברה לפשוט את הרגל.

איש מחשב וכסף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דירוג אשראי
זכויות וחובות
איך בי די איי משפיע עלינו?

בתחום הפיננסים והעסקים בישראל קיים כלי משמעותי הממלא תפקיד מכריע בהערכת היציבות הכלכלית ופוטנציאל הצמיחה – דו"ח BDI. דו"ח זה נוצר על ידי BDI Code, חברה העוסקת באספקה של מידע

ביטוח בתים משותפים
ביטוחים
5  דברים שחייבים לדעת על ביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף הוא ביטוח שעולה לכותרות יותר ויותר בשנים האחרונות. בעבר המודעות לביטוח זה לא הייתה קיימת והיום, מי שרוצה להגן על עצמו להנות מחיי רווחה רגועים, בוחר לרכוש

נדל"ן
נדל"ן
כמה מרוויח יועץ נדל"ן?

כשחושבים על יועץ נדל"ן מן השורה הראשונה, מתרגמים זאת למי שמספק שירותי ייעוץ של השקעות ללקוחות פוטנציאליים שחושבים להשקיע בנדל"ן חיפה. בין אם זה לרכוש בית, ובין אם זה למכור