יעדים להשקעה ששווה להכיר מקרוב

השקעות נדל"ן בארץ ובמיוחד בחו"ל, היו באופן מסורתי יעד שניתן להשגה בעבור אנשים בעלי ידע מקצועי או בעלי הון התחלתי גבוה במיוחד והיכרות עם ההליכים.

מזה זמן מה התעשייה השתנתה בצורה משמעותית, לאור תהליך הגלובליזציה, הנגישות למידע ולאנשים ביעדי השקעה רחוקים, ועוד.

כך, השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו ליעד בר השגה בעבור אנשים רבים.

בכתבה שלפניכם נדון במספר יעדי השקעה ששווה להכיר מקרוב.

 

על אילו יעדים נדבר? השקעות נדל"ן בחו"ל!

השקעות נדל"ן בחו"ל הפכו בשנים האחרון למשהו שנמצא בטווח היד של המשקיע הישראלי. גלובליזציה, פיתוח כלכלי ושיתופי פעולה עם מדינות אחרות הולידו אפשרויות רבות, ולכן אנו שומעים מאנשים, מכרים, חברים ובני משפחה על מגוון אפשרויות השקעה. בחלקי המאמר הקרובים נדון בשלוש דוגמאות ליעדי השקעה פופולריים.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב

החלום האולטימטיבי של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. ארה"ב היא מדינה כל כך מגוונת ומפותחת, אשר מציעה מגוון של השקעות נדל"ן שניתן לבחור ביניהם. בין אם זה נדל"ן יזמי, נדל"ן מניב, נדל"ן מסחרי, Single Family או Multy Family, בין אם זה בעיר, עיירה או איזור תעשייה – זה קיים בארה"ב. כמובן שצריך לבחון לעומק כל השקעה, אך באופן כללי – החלום האמריקאי הפך נגיש ופופולרי גם בקרב ישראלים.

 

השקעות נדל"ן בגרמניה

גרמניה בשני העשורים האחרונים הפכה לסמל כלכלי מוביל ולמדינה בעלת מדיניות כלכלית יעילה. הרי לא סתם היא הכלכלה החזקה ביותר באירופה. במסגרת התהליך הכלכלי החיובי שחווה גרמניה, גם הפיתוח בערים, בין אם במערב ובין אם במזרח, חווה תנופת בנייה וביקוש אשר מאפשרים פוטנציאל תשואה חיובי. חשוב לקחת בחשבון את ההבדלים בין המערב למזרח, כאשר המערב נחשב מפותח יותר, אך כך או כך, בגרמניה ישנן אפשרויות השקעה מצוינות.

 

השקעת נדל"ן בפורטוגל

מאז שפורטוגל פתחה את שעריה לאזרחים ישראלים צאצאי גירוש ספרד והתירה להם לפתוח בתהליך אזרוח, נדמה שהשקעות בנדל"ן במדינה גם כן צמחו. פורטוגל מציעה מספר הזדמנויות השקעה. ראשית, קיימת אפשרות להשקיע בערים הגדולות (ליסבון, הבירה, והעיר פורטו), אשר בדומה לשאר הערים הגדולות באירופה הינן מטרופולינים גדולים וגם מוקדי משיכה לתיירים. שנית, קיימת אפשרות להשקיע בחוות או שטחים חקלאיים שקיימים בשפע בפורטוגל, שמהווים לרוב השקעה לטווח ארוך יותר. בנוסף לשני אלו קיימות אפשרויות השקעה בנדל"ן מסחרי כמו עסקים ומסעדות, שהינם חלק בלתי נפרד מן התרבות בפורטוגל.

 

מעבר לכך

קיימים עוד יעדי השקעה רבים שמהווים אפיק נוח ופופולרי בקרב ישראלים רבים. בין המדינות השונות שזכו לעדנה מחודשת בקרב הקהל הישראלי ניתן למצוא מספר מדינות במזרח אירופה, כמו בולגריה, פולין, רומניה והונגריה, יוון וקפריסין השכנות שהפכו לפופולריות במיוחד, ועוד. כך או כך, אפשרויות ההשקעה בנדל"ן בחו"ל נהפכו לפשוטות וקלות, דבר שמצריך מכם רק בדיקה מעמיקה או היוועצות במומחה שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

איש מסתכל במשקפת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רווח חברת האבטחה
ייעוץ עסקי
מהן מקדמות ביטוח לאומי לעצמאים?

כל אדם מעל גיל 18 המשתכר מעבודה, בין אם הוא שכיר ובין אם עצמאי, חייב לשלם למוסד לביטוח לאומי ולביטוח בריאות אחוז מסוים בהתאם להכנסה. לשכירים התשלום לביטוח לאומי יורד

מדד
כספים ומימון
איך לרכוש חנות שתכניס לכם כסף

במציאות של היום בישראל כל אחד זקוק לעוד הכנסה, מחירי הנדלן עולים בלי סוף ואנשים פונים לכל מיני השקעות שונות, יש לא מעט דרכים להשקיע את הכסף, אבל הסיכון בכל

יועץ משכנתאות
משכנתאות
מה עושים כאשר לווה המשכנתא נפטר?

כשאדם מגיש בקשה לבנק לקבלת משכנתא, זה סימן שהוא הצליח לגייס הון גדול מספיק על מנת לרכוש דירה בישראל, תוך הסתייעות בבנק. ישראלים רבים לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה