ההבדל בין השקעות נדל"ן בחו"ל להשקעה במניות בארץ

כבר ידוע לכל כי חיסכון בבנק של כספים אינו יכול להניב תשואה גבוהה, אולם השקעה בנדל"ן בחו"ל או במניות יכולה להניב תשואה נאה אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים. מה ההבדל? להלן הפרטים.

 

מניות בעלייה

 

השקעות – הדרך הטובה ביותר לגרום לכסף שלך לעבוד

תחום הבנקאות הוא ללא ספק תחום סבוך ובירוקרטי עבור רוב הציבור הישראלי, אולם כיום רבים מבינים כי במידה ויש ברשותם סכום כסף השארתו בבנק היא בגדר טעות, זאת משום שהתשואה המתקבלת כתוצאה ממנו היא אפסית. ישנם אפיקי השקעה משתלמים ביותר אשר יכולים להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בשנה, זאת בתנאי שההשקעה מבוצעת בפיקוח של חברה מקצועית לכל אורך התהליך. שני האפיקים המשתלמים ביותר להשקעה הם השקעה בנדל"ן בחו"ל או במניות בארץ. מה ההבדל בין שניהם? להלן כל הפרטים.

 

השקעת נדל"ן בחו"ל

מאז ומתמיד ענף הנדל"ן הוא ענף אשר מאפשר למשקיעים בו לקבל תשואות גבוהות ביותר, ומתוך אפיקי ההשקעה הוא נחשב לבטוח למדי. מחירי הדיור הגבוהים בישראל מחייבים ביצוע השקעה של מיליוני שקלים, אולם כעת ישנה אפשרות לבצע השקעה בנדל"ן בחו"ל, כפי שמסבירים בחברת נדלן נבון יעוץ נדלן – החברה המובילה בישראל להשקעות נדל"ן מסחרי גם בעבור אלו אשר אין ברשותם סכומי כסף משמעותיים, זאת משום שנדל"ן מניב בחו"ל ובעיקר בגרמניה מאפשר השקעה מינימלית ביותר אשר מניבה תשואה שמגיעה לעשרות אחוזים בשנה. כפי שמסבירים בחברה, אפשרויות הנדל"ן בחו"ל יכולות להיות בעבור בתים פרטיים או נדל"ן מסחרי, כאשר האפיק של הנדל"ן המסחרי בגרמניה הוא האפיק היציב ביותר מבחינת השקעה, וזאת לאור העובדה כי התשואה מתקבלת עוד מיום חתימת החוזה. משום שמדובר בנושא מורכב, מציעה החברה שירות צמוד לכל אורך הדרך כך שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם בחירה נכונה, זאת משום שלחברה ניסיון של מעל 15 שנה בתחום ומתגאה ב 80% משקיעים חוזרים. רוצים להצטרף גם אתם? השאירו פרטים באתר וצאו לדרך חדשה.

 

השקעות במניות בארץ

שוק ההון נחשב לנתיב השקעה מסוכן יותר, אולם הוא מגלם בתוכו שורה של יתרונות הכוללים תשואה גבוהה כמו גם אפשרות לניידות ומעבר בין סוגים שונים של מניות. חברת פיטנגו השקעות, אשר נחשבת כבר שנים ארוכות לבולטת בתחום מסבירים כי השקעה במניות בארץ איננה מצריכה השקעה מסיבית של כסף, אולם ישנה חובה להתייעצות עם חברה מקצועית כמו פיטנגו וזאת משום שרוב הציבור הישראלי איננו בקיא מספיק בתחום המניות ולא פעם פעמיים הציבור "מהמר" על מניות אשר התשואה שלהן נמוכה עד אפסית, אך בליווי מקצועי של החברה תוכלו לדעת במאה אחוז כי ההשקעה שלכם תניב את פירות באופן חסר תקדים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? צרו קשר עוד היום עם פיטנגו השקעות לפגישת ייעוץ ראשונית.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות ושעון
נדל"ן
איך לבחור גוף פיננסי לליווי פרויקט נדל"ן

יזמים המשקיעים בפרויקטים מסתייעים בגופים פיננסיים על מנת להפחית סיכונים, להבטיח את ההשקעה של הקונים ולהגדיל את הפעילות העסקית שלהם. המאמר יפרט איך לבחור גוף פיננסי לליווי פרויקט נדל"ן.  

תוצאה לאחר בדיקה
כספים ומימון
מהו מע"מ ואיך ניתן לחשבו בקלות

מע"מ – מס ערך מוסף, הוא מס נהוג במדינות רבות, המוטל על כל עסקה מסחרית. בישראל, שיעור המע"מ הנהוג עומד על 17% וכל אדם, המבצע עסקה בתור קונה, או בתור