עשה ואל תעשה בביטוח המשכנתא

באם אתם בעלי נכס, לוודאי תרצו להיות שקטים ובטוחים כי נכסיכם מוגנים. במקרה של נזק לנכס, כתוצאה מפגעי מזג האוויר, על מנת לא להישאר חסרי כל, וכן על מנת שיהיה כיסוי לשם שיקום מצבו של הנכס, תצטרכו ביטוח מבנה. מה חשוב לדעת ומה כדאי שלא לעשות? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

כאשר אנו מעוניינים בנטילת משכנתא בעת רכישת נכס, עלינו לעמוד בשני תנאי סף לשם קבלת אישור ההלוואה מהמלווה, הוא הבנק. האחד, ביטוח חיים, לנוטל ההלוואה. השני, ביטוח מבנה לנכס הנרכש.

באם לקחתם משכנתא ממלווה (בנק), בוודאי ברשותכם ביטוח מבנה, שכן ביטוח זה מהווה את אחת הדרישות אותן מציב המלווה טרם אישור ההלוואה.

 

בידיים של מקצוענים

למי מאתנו שבבעלותו מספר נכסים, והוא אינו פנוי לטיפול בהגנה על נכסיו, עומדת האפשרות לפנות לשם כך לשירותיה של חברה מקצועית. באם פניתם לחברה כזו, תוכלו להיות רגועים וסמוכים שבעלי המקצוע שיעשו את העבודה כראוי. כמו כן, ישנה חשיבות רבה בפניית ייעוץ משכנתא, זאת לשם קבלת התנאים המטיבים ביותר עמכם.

 

דומים אך שונים – ביטוח תכולה ובמבנה

ביטוח נכס נחלק לשני חלקים, הם ביטוח מבנה וביטוח תכולה. כאמור לעיל, אחת מן הדרישות של המלווה לקבלת ההלוואה היא קיום ביטוח מבנה. ביטוח מבנה נועד לשם סיפוק הגנה על נזקים שנגרמו לנכס כתוצאה מנזקי מזג האוויר בהם שריפה, הצפה ועוד.

ביטוח זה אינו מעניק כיסוי לתכולת הנכס, ולשם כך, ניתן לרכוש ביטוח תכולה. ביטוח זה אינו אחד מן הדרישות של המלווים, אך מומלץ לרכושו לשם סיפוק הגנה על התכולה שלכם.

 

ערכו השוואות – סקר שוק

טרם רכישת פוליסת ביטוח המבנה, מומלץ לערוך סקר שוק נרחב ומקיף. בסקר זה, השוו מחירים דוגמת – פרמיה חודשית, שיעור ההשתתפות העצמית, וכן גובה הכיסוי. כמו כן, מומלץ להשוות סייגים למימוש פוליסת הביטוח, ריביות, וכן הנחות הניתנות בגין עבר ביטוחי ללא רבב.

 

עשה ואל תעשה

  • בצעו השוואת מחירים. ניתן להיעזר לשם כך בייעוץ משכנתא, זאת לשם הוזלת הפוליסה והגעה למסלול המתאים ביותר עבורכם.
  • רכשו פוליסת ביטוח מבנה אך ורק מחברה בעלת רישיון הניתן לה מטעם המפקח על הביטוח.
  • אם ברשותכם רכוש או ציוד יקר או בעל ערך, שקלו את רכישת פוליסת ביטוח תכולה.

 

ביטוח משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הכל על חברת היי בוב
כללי
הכל על חברת היי בוב

בסביבה העסקית הדינמית של ימינו, ניהול יעיל של משאבי אנוש ממלא תפקיד חיוני בהנעת הצלחה ארגונית. היכנסו ל-היי בוב, חברה חדשנית שמשנה את שיטות העבודה המסורתיות של משאבי אנוש עם

כללי
החזרי מס במדינת ישראל

רוב האנשים שעובדים בתור שכירים בכלל לא מודעים לכך שאולי מגיעים להם החזרי מס. העניין הוא שאנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, בכל עשירי לחודש מקבלים משכורת ומהתשלום כבר יורדים כל

מדיניות מס
מיסים
מדיניות מס ורווחה חברתית באמריקה

מדיניות מס ורווחה הן מנגנונים מורכבים המעצבים את הנוף הכלכלי של ארצות הברית. מדיניות זו משמשת כלים מכריעים עבור הממשלה לייצר הכנסות תוך מתן תמיכה ליחידים ולמשפחות נזקקות. במאמר אינפורמטיבי

ריבית
כללי
כל מה שצריך לדעת על ריבית

הרווח של גופי המימון מנתינת הלוואות היא הריבית. ככל שהריבית על ההלוואה גבוהה היותר, גובה הרווח המתקבל מההלוואה גבוה גם הוא. לא כולם יודעים, אך את גובה הריבית ניתן להוזיל.