רשלנות רפואית בלידת פג – סוגי נזקים במקרים של פגיעה בלידה

לידת עובר בטרם זמנו יכולה להיות מסובכת ומצריכה טיפול רפואי קפדני בעיקר עבור התינוק שנולד. במקרים מסוימים עלולה להתרחש רשלנות רפואית בלידת פג אשר עלולה לגרום לנזקים ארוכי טווח. על מנת לסייע לכם לדעת האם חוויתם רשלנות רפואית בלידה, ריכזנו עבורכם סוגי נזקים במקרה זה.

 

מהי רשלנות רפואית בלידת פג?

רשלנות רפואית בלידת פג תהיה רשלנות רפואית בטיפול ביולדת ובתינוק במהלך הלידה של התינוק הפג. לידה מצריכה טיפול רפואי תקין וצמוד ובמיוחד כשמדובר בלידת פג כאשר התינוק נמצא במצב רגיש עוד יותר היות ונולד בטרם זמנו. ככל שנולד התינוק בשלבים מוקדמים יותר של ההיריון, כך נדרשת תשומת לב רבה יותר. הרשלנות הרפואית בסוג לידה שכזה תבוא לידי ביטוי לרוב באופנים הבאים:

  1. אי מתן תשומת לב ראויה או אי הבחנה של מצוקות של הפג ומדדים רפואיים שלו בזמן הלידה.
  2. טיפול שאינו תקין בפג במהלך הלידה.
  3. חוסר מענה לצרכים הרפואיים של היולדת ושל הפג בזמן הלידה.
  4. ביצוע בצורה רשלנית של לידת התינוק, על כלל האתגרים הכלולים בלידה מסוג זה.
  5. קבלת החלטות שאינה תקינה במהלך הלידה.
  6. חוסר נוכחות של גורם רפואי מוסמך בלידה מורכבת מסוג זה.

למידע נוסף על רשלנות רפואית בזמן לידת פג וכן על זכויותיכם במקרים אלו, מומלץ לבקר באתר – https://www.df-law.co.il.

 

מהם הנזקים אשר עלולים להיגרם לתינוק?

תינוק אשר נולד לפני זמנו ומוגדר כפג זקוק לטיפול רפואי אינטנסיבי יותר וחשוף לבעיות רפואיות רבות אשר ישפיעו על עתידו. על כן, כאשר בוצעה רשלנות רפואית במהלך לידת פג הסבירות לנזקים רפואיים עבור התינוק גבוהה יותר ואף קיים חשש גבוהה יותר לחיי התינוק הפג.

במקרים של רשלנות רפואית, עלול התינוק לסבול במחסור בחמצן וכן להיות חשוף עוד יותר לחיידקים ווירוסים אשר עלולים לפגוע בגופו שטרם הספיק לסיים את תהליך ההתפתחות העוברית. המחסור בחמצן עלול לגרום לנזקים קרדיולוגיים, פגיעה ביכולת תפקודית כללית, נזקים לתאי המוח, נזקים למערכת העצבים ועוד.

 

האם גם האם בסכנה?

בין אם מדובר בלידת פג ובין אם מדובר בלידה בשבועות המתוכננים, רשלנות רפואית בלידה יכולה להוות סכנה ממשית ליולדת. האם עלולה לחוות דימום מאסיבי שעלול לסכן את חייה. כמו כן, עלולה לחוות מצבים של קרע ברחם ובכך פגיעה ביכולתה להביא ילדים בהמשך, מצבים של נזקים קרדיולוגיים, נזקים נוירולוגיים ועוד.

 

דעו את זכויותיכם

רשלנות רפואית בלידת פג הינה עילה לתביעת נזיקין. מטרת התביעה הינה לאפשר ליולדת ולתינוק לקבל את הפיצויים בגין הנזק הרפואי שנגרם להם, על מנת שיצליחו לממן את הטיפולים הרפואיים הנדרשים ולשקם את חייהם במידת האפשר. על מנת לתבוע בגין רשלנות רפואית בלידת פג, מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה.

מקרים של פגיעה בלידה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נדל"ן
נדל"ן
כמה מרוויח יועץ נדל"ן?

כשחושבים על יועץ נדל"ן מן השורה הראשונה, מתרגמים זאת למי שמספק שירותי ייעוץ של השקעות ללקוחות פוטנציאליים שחושבים להשקיע בנדל"ן חיפה. בין אם זה לרכוש בית, ובין אם זה למכור