ביטוח מבנה מה קורה שאין ביטוח מבנה על הנכס שלכם

אחד מהחלומות הכי גדולים שיש לכל ישראלי זה לקנות נכס, וזה נכון בין אם מדובר על דירה ובין אם מדובר על בית פרטי. אנחנו עובדים שנים רבות כדי לחסוך את הכסף הנדרש לכך, מבקשים כל עזרה אפשרית מההורים ובסופו של דבר גם חותמים על משכנתא גדולה לשלושים שנה בבנק. זה נשמע לכם מוכר? זה גם מה שאתם עשיתם כדי לקנות את הדירה שלכם? אם כך, ברור מדוע הדבר האחרון שתרצו זה שיקרה נזק לדירה. יתרה מכך, הדבר הנוראי באמת הוא לשלם משכנתא על נכס שנגרם לו נזק, שאינו כשיר יותר למגורים ושאין לכם עליו ביטוח. לכן ביטוח מבנה זה אחד מהדברים הכי חשובים שאתם צריכים לעשות אם החלטתם לקנות נכס, אז למה אתם מחכים? אומנם זה נכון שעל פי חוק אתם לא חייבים לעשות ביטוח לדירה שלכם, אך מצד שני, אין ספק שלא תרצו למצוא את עצמכם ללא ביטוח כזה.

ביטוח משפחתי

בדקו מה באמת מכסה הביטוח

חשוב שתדעו שלמרות שיש חשיבות אדירה לביטוח מבנה, לא כל ביטוח כזה יהיה מספיק מקיף ורציני. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק על מה אתם משלמים, כי בפועל יש הבדל בין הפוליסות השונות שיכולים להציע לכם בחברות הביטוח. האם, לדוגמא, הפוליסה שלכם כוללת גם נזקים שעלולים להתרחש מסופה נוראית? מהצפה? או אולי מכלי טיס שעלול ליפול על הבית? האם הפוליסה כוללת גם נזקים שעלולים לקרות כתוצאה מרעידת אדמה? קחו בחשבון שיש עוד ביטוח שמאוד מומלץ לעשות למבנה והוא ביטוח ועד הבית. כלומר, אם מדובר על דירה שנמצאת בבניין משותף, כדי להיות מכוסים וכדי לא למצוא את עצמכם מעורבים בתביעות ענק כי שליח הגיע ונפל במדרגות השבורות של הבניין – כדאי יהיה לדבר עם השכנים גם על ביטוח ועד הבית.

איפה עושים ביטוחים כאלה?

בין אם אתם מחפשים היום את חברת הביטוח הכי טובה שיש לביטוח מבנה שמיועד לדירה הפרטית שלכם ובין אם אתם רוצים לעשות ביטוח ועד בית למבנה כולו, כדאי יהיה לבדוק לאיפה אתם פונים. אם יש משהו שלא חסר בישראל זה חברות ביטוח, אך היום כולנו כבר מודעים לכך שלא כל חברת ביטוח היא חברה מספיק אמינה וטובה. לכן, אם יש לכם דילמה בין כמה חברות ביטוח שונות, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לדבר עם נציגים של כמה חברות, להבין מה מציעים לכם ועד כמה החברה שבה אתם עומדים לבחור נראית לכם רצינית וטובה. אל תיקחו סיכונים מיותרים בנושא הזה כי ברגע האמת חשוב שתדעו שיש לכם עם מי לדבר. בנוסף, לא תמיד המחיר הכי נמוך לפוליסה מעיד על כך שחברת ביטוח מסוים עדיפה על אחרות ויש לקחת זאת בחשבון.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כרטיס בצבע כחול
טיפים פיננסים
מהן הדרישות לוויזה באוסטרליה וכמה זה עולה?

אוסטרליה היא אמנם הקטנה מבין היבשות, אך היא עדיין עצומה בגודלה ובאפשרויות התיירות הרבות והמגוונות הקיימות בה. כדי לבקר באוסטרליה וליהנות מהנופים המרהיבים והתרבות המקומית, תצטרכו להנפיק ויזה לאוסטרליה, תהליך

בית הרוס
ביטוח
ביטוח רעידת אדמה: הכר את הפוליסה

ביטוח רעידת אדמה נועד לשמור על הנכס שלכם מפני פגיעה באסון, אשר רבים מהמומחים צופים כי הוא עשוי להגיע בכל רגע – רעידת אדמה עוצמתית. רעידת אדמה חזקה תוביל להרס