מהן הדרישות לוויזה באוסטרליה וכמה זה עולה?

אוסטרליה היא אמנם הקטנה מבין היבשות, אך היא עדיין עצומה בגודלה ובאפשרויות התיירות הרבות והמגוונות הקיימות בה.

כדי לבקר באוסטרליה וליהנות מהנופים המרהיבים והתרבות המקומית, תצטרכו להנפיק ויזה לאוסטרליה, תהליך בעל דרישות מקדימות ועלויות משתנות, כפי שתוכלו לגלות במאמר זה

 

יבשת קטנה – טיול גדול

אם משווים את אוסטרליה לשאר היבשות, נגלה כי היא היבשת הקטנה ביותר, אך אם נבחן אותה בפני עצמה, נגלה כי מדובר במדינה ענקית, המחולקת לשש מדינות – ויקטוריה, אוסטרליה הדרומית, אוסטרליה המערבית, ניו סאות' ויילס, קווינסלנד וטזמניה. כל אחת מהמדינות הללו ממספקת למטיילים בה שפע אטרקציות, נופים ססגוניים, תרבות מגוונת ומאכלים נפלאים, אשר כמעט ולא ניתן ליהנות מכולם בביקור אחד.

בין יעדי התיירות הפופולאריים שאוסטרליה מציעה לתיירים המגיעים לביקור, ניתן למצוא את בית האופרה המפורסם, אתרי צלילה שונים, עמודי אבן הגיר המופלאים של מדבר פינקלס הנחשבים לאחד מפלאי הטבע, הפארק הלאומי גראמפיאנס, יער הגשם ועוד.

 

מהן הדרישות לויזה באוסטרליה?

כדי לבקר באוסטרליה הקסומה, בין אם למטרות עבודה, או טיול ובין אם לקונקשן קצר, עלינו יהיה להצטייד באשרת ויזה לאוסטרליה מתאימה, אותה תוכלו להנפיק באופן דיגיטלי ומקוון, כפי שתוכלו לראות באתר https://evisa.co.il/cuba.

כדי לקבל ויזת תייר לאוסטרליה, תצטרכו למלא טופס ייעודי באופן ידני או מקוון ולצרף תמונת פספורט עדכנית, כולל צילום דרכון חתום ובתוקף לחצי שנה לפחות. מלבד הדרישות הכלליות האלה, ישנם מספר דרישות נוספות, המשתנות בהתאם לגילו של מבקש האישור:

  • מתחת לגיל 18 – צילומי דרכון של ההורים, טופס הסכמה לנסיעה, טופס ייעודי במקרה שההורים אינם מצטרפים לנסיעה והעתק תעודת לידה.
  • בין גיל 18 לגיל 40 – צירוף פירוט עו"ש של 3 החודשים האחרונים, בנוסף לדו"ח ריכוז יתרות (מסמכים אלו צריכים להיות חתומים ע"י הבנק),העתק תעודת שחרור מצה"ל / פטור משירות, במידה והנכם סטודנטים – אישור ממוסד הלימודים, שכירים / עובדים עצמאיים – יש לצרף תלושי שכר / פירוט הרווח הנקי מרואה חשבון בהתאמה.
  • מעל גיל 40 – נוסע מעל גיל 75 יצטרך לצרף פוליסת ביטוח רפואי בתוקף למשך כל זמן השהייה באוסטרליה.

 

כמה עולה להנפיק ויזה לאוסטרליה?

כדי לקבל את אשרת הוויזה לאוסטרליה המבוקשת, תוכלו להיעזר באתרי האינטרנט השונים, המאפשרים לכם לחסוך זמן יקר ולבצע את כלל הפעולות באופן ידידותי ונוח למשתמש, באופן פיזי דרך השגרירות האוסטרלית, או באמצעות סוכן נסיעות מורשה. למעשה, שאלת העלות היא נגזרת של הדרך בה בחרתם להוציא את הוויזה, כשלכל אחת מהדרכים, וגם בין הדרכים עצמן, יש עלות משתנה.

בנוסף, כדי לענות על שאלת העלות של הוצאת הוויזה לאוסטרליה, יש לקחת בחשבון את סוג הוויזה המבוקשת – תייר, עסקים, עבודה, ויזה אלקטרונית או ויזת טרנזיט. ככלל, עלויות הוצאת הוויזה יכולות לנוע בין כמה מאות שקלים ועד לכ– 1,000 ₪ במקרים של הוצאת ויזה למטרות עסקים.

 

כרטיסים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לטייל בחו"ל
עריכת דין
טיפים למניעת פציעות בזמן נסיעה לחו"ל

נסיעה לחו"ל היא חוויה מרגשת ומעשירה המאפשרת לנו לחקור תרבויות חדשות, להתמכר למטבחים מגוונים וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, בתוך ההתרגשות, חשוב לתת עדיפות לבטיחות ולרווחה שלנו. היבט אחד שלעתים

החזרים למס שבח
מיסים
החזר מס שבח

מס השבח הוא מס אשר קשה מאוד לחישוב, זאת מאחר והוא כולל פרמטרים רבים ולעיתים קיימים מקרים בהם קיים פטור מתשלום המס, אך רבים אינם מודעים לכך זאת משום שרוב

החזרי מס ילד ראשית
כללי
החזרי מס בגין הילד שהבאת לעולם

בשעה טובה, אחרי תשעה חודשים ארוכים מאוד, ילדת? אם כך, לפני הכול מגיע לך מזל טוב! אין דבר מרגש יותר מזה ולכן ברור מדוע גם את, כמו כל אישה אחרת,

החזרי מס אקדמיה ראשית
כללי
החזרי מס – פשוט כי למדתם באקדמיה

לא כל האנשים בוחרים להשקיע בלימודים גבוהים כי פעמים רבות אחרי התיכון והצבא הדבר האחרון שיתאים לנו הוא ללמוד עוד שנים. עם זאת, יש גם הרבה אנשים שכן מעריכים את