איפה כדאי לקנות דירה – בארץ או בחו"ל?

החלטתם לקנות דירה? נהדר! החלטה מדהימה! שוק הנדל״ן הוא שוק יציב יחסית עם יכולות תשואה מרשימות שרק הולך ומשביח כל הזמן. אם החלטתם להתחיל להשקיע בנדל״ן, בוודאי התחלתם לקרוא על הנושא ולנסות להבין איפה תהיה ההשקעה החכמה, הטובה והבטוחה ביותר. אנחנו משערים שנתקלתם בשאלה – איפה עדיף לקנות דירה בארץ או בחו״ל? מדובר בשאלה מורכבת המחייבת הבנה ומחקר של השוק על מנת לאפשר לכם לקחת את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

אז איפה באמת כדאי לקנות דירה בישראל או מחוצה לה? הכנו לכם מאמר חשוב עם יתרונות וחסרונות לכל אופציה. מוכנים? קדימה מתחילים!

 

קניית דירה בחו״ל יתרונות

  1. תשואות – בחו״ל קיימות כל מיני אופציות שיכולות אולי לאפשר תשואות גבוהות יותר במצבים מסוימים. אנחנו אומרים את זה מאד בזהירות כי צריך לשים טוב לב להבטחות של סוכני נדל״ן במצב בו אתם לא מכירים את השוק. אבל קיימת האופציה לתשואות גבוהות יותר במקומות מסוימים בעולם.
  2. ההשקעה יותר קטנה – לפעמים בחו״ל תוכלו להתחיל מסכומים קטנים יותר. תלוי בפרויקט ובמדינה בה תרצו להשקיע.

 

 

קניית דירה בחו״ל חסרונות

  1. חוסר הכרות עם השוק – כשאתם רוצים להשקיע בנדל״ן בארץ או בחו״ל חשוב מאד לעשות חקר שוק מקיף ולהבין מה קורה בדיוק בשוק בו אתם רוצים להשקיע. יותר קשה לעשות זאת כשאנחנו משקיעים בחו״ל. ללמוד נושאים כגון מיסוי, חוקי דיירים ועוד הוא עניינים מורכבים יותר כאשר איננו חיים במדינה.
  2. שפה – במצב כזה חסרה לנו השפה להתנהל מול הרשויות או האנשים מהם אנחנו קונים.
  3. סוכן טוב – צריך למצוא סוכן טוב ומאד מהימן שיעריך אתכם ואת הסיכון שאתם לוקחים ויוכל להיות אמין. חובה להיות מאד זהירים בגלל חוסר ההכרות עם השוק ומחסום השפה.
  4. חברת ניהול נכסים – תהיו חייבים למצוא חברת ניהול נכסים או מישהו שינהל עבורכם את הנכס כשאתם רחוקים ולא יכולים לפקח.

 

 

קניית דירה בארץ יתרונות

  1. זמינות וקרבה לנכס – נכס שרכשתם והוא קרוב למקום המגורים שלכם הוא נכס הרבה יותר קל לתפעול. יתכן שגם בארץ תרצו לקחת חברה לניהול אך ההתנהלות שלכם תהיה הרבה יותר קלה.
  2. עבודה עם סוכנים מעולים – גם בארץ אתם תחפשו ליווי מקצועי לא פחות ממדהים אך קל יותר לחקור את הנושא ולמצוא חברות עם מוניטין מעולה לפרטים נוספים הקליקו כאן: https://www.isratop.co.il/
  3. משכנתא – משכנתא היא הלוואה לצורך רכישת דירה והיא לרוב בתנאים טובים יותר מהלוואה רגילה. אם זו דירה ראשונה בישראל תוכלו לקבל תנאים מעולים ללקיחת משכנתא ראשונה.

 

לסיכום, אם החלטתם להכנס לשוק הנדל״ן – מעולה! ברוכים הבאים. תצטיידו באומץ אבל גם הרבה חוכמה. קחו החלטות חכמות ותחקרו היטב את השווקים השונים וכך קבלו את ההחלטה הכי מדויקת עבורכם!

שוק הנדל_ן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החזרי מס
מיסים
החזרי מס – קליק אחד ותדע כמה כסף מגיע לך

נושא החזרי המס אמנם התחיל להיכנס למודעות שלנו בשנים האחרונות ויחד עם זאת, לא מעט אנשים נרתעים לפנות אל רשות המיסים ולדרוש את הכספים המגיעים להם וזאת בעיקר בשל חוסר

בית מבוטח
כספים ומימון
משכנתא בלון – כך תדאגו שהיא לא תתפוצץ

כולנו היינו בסיטואציה שבה הגענו מוקדם יותר אל מסיבת יום הולדת שהוזמנו אליה, והתבקשנו על ידי המארגנים לנפח בלונים ולפזר אותם בשטח, כדי להוסיף לאווירה את הצבעוניות והכיף המתאימים לה.