האם יש גריל גז מותאם למרפסת?

הגעתם להחלטה לרכוש גריל גז למרפסת? מזל טוב, הגיע הזמן לבצע סקר שוק ולבדוק איזה גריל גז למרפסת מתאים עבורכם. לא כל גריל מתאים לתנאי חוץ, אבל חלק מהחברות ייצרו גרילים במיוחד עבור המרפסת. מדובר בגרילים עמידים, מתקפלים, שניתן לצלות עליהם במהירות ולא מוציאים הרבה עשן. במאמר זה נפרט לכם הכל על גריל גז מותאם למרפסת. 

 

גריל גז למרפסת

בתקופה המודרנית בה רובנו הגדול גר בבנייני מגורים רבי קומות עם מרפסות קטנות וגדולות, נוצר הצורך לרכוש גריל גז. לכולנו מתחשק לפעמים סטייק מהיר, עוף בגריל או סתם אוכל צלוי, טעים ומיוחד שיהיה מוכן בכמה דקות. אבל בשביל לבשל בגריל, אנחנו זקוקים לאחד כזה.

בעבר האופציה הייתה זמינה רק למי שיש ברשותו גינה גדולה או חצר. בשנים האחרונות יצרניות גריל גז הגדולות בעולם הקשיבו לביקוש והתחילו לייצר גרילים המתאימים במיוחד למרפסת, כמו גריל Weber Q2200. מדובר בגרילים לרוב שיהיו קטנים, קומפקטיים וחכמים, המעניקים אופציית צליה נוחה גם בשטח קטן.

 

פיצ'רים חשובים לגריל גז במרפסת

  • קומפקטי – גריל גז למרפסת צריך להיות מעוצב באופן קומפקטי על מנת שלא יתפוס הרבה מקום. הדבר יאפשר הצבה של הגריל במרפסת קטנה מבלי לדאוג מצפיפות או תפיסת מרחב. גרילים לרוב מכילים משטחי עבודה, עגולות ניוד, מערכת איסוף שומנים ועוד כלים רבים שמגיעים יחד על מנת ליצור עבורונו חווית בישול טעימה שתופסות מקום גדול. עלינו לוודא כי הגריל מגיע עם כל התוספות של גריל איכותי, וגם אינו תופס מקום.
  • עשן – מאחר ומדובר במרפסות בניינים, רצוי לבדוק כי הגריל אינו מוציא עשן רב. העשן יכול להפריע למנוחת השכנים ואף לנו עצמנו כשהוא יכנס לתוך חלל הבית. גריל גז למרפסת לרוב מתוכנן בצורה כזו שאינו מוציא המון עשן ולמעשה חוסך מאיתנו את הנפנוף האינסופי המאומץ על מנת להשאיר את האש הדולקת.
  • קלות ניקיון – עם גריל גז בגינה אנחנו יכולים ללכלך ולקנות אחר כך באופן מסודר את כל האזור. במרפסת זה לא תמיד עובד ככה, כששטח העבודה קטן או דורש תפעול תמידי, קשה לנו לנקות ביסודיות ועלינו בכל רגע נתון לוודא שהשומן לא מטפטף ושום דבר לא מתלכלך. גריל גז למרפסת מעניק אופציית מענה שדואגת לטפטוף השמן ולכלוך העבודה מסביב לגריל. הגריל מגיעה עם מגירת איסוף נוזלים שניתן למלא במים ובחול ולרוקן אותה בסוף השימוש.
  • עמידות למזג האוויר – הגריל יכול לעמוד בכל הציפיות והדרישות שלנו, אבל האם הוא ישרוד את הקיץ הרותח של ישראל או הרוחות העזות בחוץ? גריל גז טוב למרפסת צריך להיות איכותי מספק על מנת לא לתת לרוח להשפיע על הדלקתו או על צליית הבשרים שבתוכו. יש לוודא כי הגריל אינו הופך לחלוד בעקבות הגשם או השמש הקופחת.

גריל גז

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
כללי
ישות משפטית – ההשפעה על החברה

כל חברה שלפי החוק יש לה את היכולת להיות בעלת זכויות וחובות משפטיות, נחשבת לישות משפטית. ישות משפטית מאפשרת לחברה לבצע את כל הפעולות הבסיסיות שנדרשות עבור ביצוע עסקים וניהול

סימן של נכה
ביטוח
אופק המרכז לזכויות בע"מ – פנסיית נכות

פנסיית נכות היא פנסיה אשר ניתנת בגין עובד אשר לפחות 25% מכושר עבודתו נפגם. במאמר הבא נסביר מהי פנסיית נכות, וכיצד ניתן לתבוע את חברת הביטוח לצורך קבלת קצבה חודשית,

ריבית
כללי
כל מה שצריך לדעת על ריבית

הרווח של גופי המימון מנתינת הלוואות היא הריבית. ככל שהריבית על ההלוואה גבוהה היותר, גובה הרווח המתקבל מההלוואה גבוה גם הוא. לא כולם יודעים, אך את גובה הריבית ניתן להוזיל.