כל מה שצריך לדעת על ריבית

הרווח של גופי המימון מנתינת הלוואות היא הריבית. ככל שהריבית על ההלוואה גבוהה היותר, גובה הרווח המתקבל מההלוואה גבוה גם הוא. לא כולם יודעים, אך את גובה הריבית ניתן להוזיל. איך עושים את זה? על כלך בדיוק ריכזנו כאן מידע עבורכם. אז בואו נמשיך.

 

איפה יש הלוואות ללא ריבית?

יש לא מעט גמ"חים להשאלת כספים המציעים הלוואות ללא ריבית אך תנאי ההחזר נוקשים והאפשרות לקבלת הלוואה ניתנת אך ורק לזכאים העומדים בתנאי אותן קרנות. ואם נתייחס לנקודה נוספת נגלה כי גובה ההלוואות מגמ"חים כאלו הן הרבה יותר נמוכות מגובה הלוואה ממוצעת אחרת.

כיום, קשה למצוא הלוואה ללא ריבית. אם תפנו לבנק, לחברת מימון חיצונית או אפילו לפלטורמה חברתית כלשהי, תצטרכו לשלם ריבית על הלוואה. יש הלוואות בעלות ריבית נמוכה יחסית לעומת גופי מימון המצעיעם ריביות יקרות להחריד. אם ניקח לדוגמא הלוואה מקרן השתלמות נגלה כי מדובר בהלוואה אטרקטיבית למדי – גובה הריבית הוא נמוך משמעותית.

 

איך מוזילים את גובה הריבית?

גובה הריבית על ההלוואה נקבע בהתאם לפרמטרים שונים, ניתן להתמקד בהם, לייעל אותם ובכך להוביל להוזלת מחיר ההלוואה הסופי.

 

הפחתת סיכונים נלווים

לפני הכל חשוב לציין כי את גובה הריבית גוף המימון קובע בהתאם לתנאי ההלוואה השונים. הוא בודק את נתוני הלווה וככל שהוא מזהה יותר ויותר סיכונים נלווים לאישור ההלוואה לו, הוא מייקר את ההלוואה. במקרים חמורים הוא אף יסרב לה. אם אתם מעוניינים להוזיל את מחיר ההלוואה עליכם לשפר את התנאים הנלווים לה, וודאו כי דירוג האשראי שלכם תקין. אחוז המימון לא גבוה מידי וגובה יכולת ההחזר ההחזר שלכם מאפשרת לכם לעמוד בכבוד בהחזר ההלוואה המתבקשת.

 

ניהול משא ומתן

אמנם הבנק הוא לא שוק מלא בסטות וצעקות, אך כמו כל שוק, גם בו ניתן לנהל משא ומתן להוזלת מחיר הריביות. בסופו של דבר גופי המימון השונים מתחרים ביניהם על הלווים. כל אחד מעוניין שיגיעו ללוות ממנו וכך הם מוכנים להגיע לקראת הלווים. לווה צריך לדעת לנהל משא ומתן נכון. לדעת איפה נכון ללחוץ ואיפה לא. לחץ כאן כדי לפנות למומחה לגיוס מימון משתלם. אין סיבה לשלם מחיר יקר. פונים איש מקצוע ונהנים מהלוואה במחיר משתלם.

אמנם על השירות לאיש המקצוע ישל שלם מחיר. אך המחיר על השירות הוא נמוך בהרבה מהמחיר שמשלם מי שלא נעזר באחד כזה ונוטל על עצמו הלוואה יקרה. חבל לחסוך במקומות הלא נכונים.

 

לסיכום

הריבית היא הדרך של גופי המימון להרוויח. מבחינת גופי המימון יש רצון להעלות את מחיר הריבית ככל הניתן. אך כלווה, כל אחד רוצה לשלם את המחיר הנמוך ביותר. וכך, כדי להוזיל את מחיר הריבית כדאי שתכירו את מה שמייקר אותה. כך תוכלו "להילחם" בה…

ריבית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שלט וורוד
כללי
מזגן נייד להשכרה לאורחים שמגיעים הביתה

האקלים החם במדינת ישראל הינו מוכר וידוע לכולנו. לצערנו, החום הכבד ששורר ברחבי הארץ אינו מאופיין רק לתקופה אחת בשנה- ואנו עשויים לפגוש אותו כל עת. בחודשים החמים של השנה-

השקעות אלטרנטיביות – מה הן ולמי הן?

מי שמתעניין קצת בתחום ההשקעות והמסחר, בוודאי הבחין בעובדה שבשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר בעיתונאות הכלכלית בישראל על "השקעות אלטרנטיביות". למעשה, ככל שהשוק יותר "דובי" – כלומר יורד –

יועץ משכנתאות
משכנתאות
מה עושים כאשר לווה המשכנתא נפטר?

כשאדם מגיש בקשה לבנק לקבלת משכנתא, זה סימן שהוא הצליח לגייס הון גדול מספיק על מנת לרכוש דירה בישראל, תוך הסתייעות בבנק. ישראלים רבים לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה