מגיע לכם כסף שלא ידעתם על קיומו

מיליארדי שקלים יושבים להם בקופת המדינה, בדמות החזרי מס, ומחכים שהזכאים להם יקבלו אותם. כמו כן, מעל לחצי מהעובדים השכירים במדינת ישראל זכאים להחזרי מס, וכנראה שכלל אינם מודעים לכך. אם גם לדעתכם הנתונים האלו מפתיעים, ייתכן שגם אתם זכאים לסכום כסף גדול בגין החזרי מס שונים. בואו לבדוק את זכאותכם בבדיקה מהירה ופשוטה דרך האינטרנט!

מי זכאי להחזרי מס?

התשובה הפשוטה היא – חלקים נרחבים מהאוכלוסייה, וייתכן שגם אתם! ישנן נסיבות רבות ומגוונת שעשויות לזכות אתכם החזרי מס. ייתכן שלאורך השנים שילמתם מס גבוה יותר מכפי שהייתם אמורים לשלם, וכעת הכסף הזה יוכל לחזור בחזרה אל חשבון הבנק שלכם!

להלן חלק מהנסיבות שעשויות לזכות אתכם בהחזרי מס:

  • סיבות משפחתיות – במקרים של גירושים, ידועים בציבור, לידה, הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, הורים לילדים ככלל, בני זוג שמשלמים מזונות, הורים לילדים שנמצאים בחינוך מיוחד ועוד.
  • סיבות כלכליות – במקרים של קבלת קצבה חודשית מביטוח לאומי, פדיון של קופת גמל לפני המועד החוקי, משקיעים בשוק ההון, הפקדות לביטוח חיים וקופת גמל ועוד.
  • סיבות בריאותיות – במקרים של מחלה קשה, קרוב משפחה סיעודי, חולים בסרטן, עיוורון או נכות, נכי צה"ל ועוד.
  • סיבות תעסוקתיות – במקרים של חילופי עבודות, בעלי חברה משפחתית, פיטורים, שינויים במשכורת, פסקת עבודה, פיצויים, עובדים בחו"ל ועוד.
  • סיבות נוספות – במידה ואתם חיילים משוחררים, משרתי מילואים, עולים חדשים, בני גיל הזהב, סטודנטים, רוכשי רכב היברידי, בסיום לימודים ועוד.

כפי שניתן להיווכח, כמעט כל אדם יוכל למצוא קטגוריה שהוא משויך אליה מבחינת החזרי מס – וסביר להניח שרבים מאוד אכן זכאים לכך (כאמור, הסכום שנמצא בקופות המדינה בדמות החזרי מס עומד על מיליארדי שקלים!).

כיצד אוכל לדעת האם אני זכאי לקבל החזרי מס?

כדי לקרוא את המידע המלא על כל נסיבה שקיימת להחזר מס, וכן על מנת לדעת האם אתם אכן זכאים להחזר שכזה – תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://taxes-refund.co.il.

באתר תמצאו מחשבון אונליין לבדיקה האם אתם זכאים להחזרי מס. הבדיקה כוללת מספר הזנת נתונים אישיים – כמו שם מלא וטלפון, סכום הברוטו של המשכורת החודשית הממוצעת שלכם, סכום המשכורת של בן או בת הזוג, האם אתם בעלי תואר אקדמי, האם אתם גרושים ומשלמי מזונות ועוד.

לאחר מילוי השאלון, לחצו על "שקלל נתונים", ותוכלו לבדוק האם גם לכם מגיע סכום כסף על החזרי מס. מילוי הנתונים עורך רק מספר דקות, ולא דורש מכם להזין פרטים שיגרמו לכם לתחושת אי נוחות – אלא פרטים טכניים על חייכם ומשכורתכם.

מומלץ מאוד לכל אדם לבדוק האם הוא זכאי להחזרי מס – זוהי בדיקה קצרה ופשוטה, שעשויה להיות שווה לכם סכום כסף גדול!

מיסים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סימן של נכה
ביטוח
אופק המרכז לזכויות בע"מ – פנסיית נכות

פנסיית נכות היא פנסיה אשר ניתנת בגין עובד אשר לפחות 25% מכושר עבודתו נפגם. במאמר הבא נסביר מהי פנסיית נכות, וכיצד ניתן לתבוע את חברת הביטוח לצורך קבלת קצבה חודשית,

מפתחות
נדל"ן
5 טעויות נפוצות בעת מכירת הדירה

מי שהתנסה בכך יודע. מכירת דירה היא פרויקט לכל דבר ועניין, אשר דורש מחויבות לתהליך, השקעה וגם גישה אסטרטגית מתאימה. לא מעט מוכרי דירות מאבדים קונים פוטנציאליים עקב התנהלות לא

דירוג אשראי
טיפים פיננסים
דירוגי האשראי השונים

דירוג אשראי מאפשר לספק האשראי לנתח סיכונים. למעשה, מדובר בתחום שלם של ניתוח סיכונים בלקיחת הלוואות, שקיים בארה"ב כבר שנים רבות. בישראל התחלנו רק בשנים האחרונות בשיטת דירוג האשראי, והיא