מפסיקים לחסוך בבנק! הנה 2 אופציות טובות יותר

כולנו רוצים לדאוג לעתיד שלנו, לשם כך אחת לכמה זמן מומלץ לשבת ולהתבונן על כל ההכנסות וההוצאות שלנו, על מנת לוודא שהכל תקין ושאתם מתואמים עם שאיפותיכם הפיננסיות. במידה ואתם מתנהלים בצורה פיננסית נכונה, סביר להניח שאחת לכמה זמן תגלו שיש כסף ששוכב בבנק ללא מעש.

על מנת שגם הכסף הזה יעבוד בשבילכם,  כדאי להחליט לשים אותו בחיסכון או בהשקעה. אז רגע לפני שאתם הולכים לסגור את הכסף בקופת חיסכון בבנק בצורה אוטומטית, נגלה לכם שיש אפשריות רבות טובות יותר היכן להפקיד את הכסף שלכם על מנת שתראו ממנו יותר רווח, בכתבה הבאה נציג 2 אופציות טובות יותר מחיסכון בבנק.

למה לא לחסוך בבנק:

לשים כספים אצל הבנק זה אולי בין הדברים הגרועים ביותר שאתם יכולים לעשות כאשר אתם מעוניינים בתשואה גבוהה. אמנם, הנגישות לסגור את הכסף בבנק היא הנוחה ביותר. בדרך כלל בלחיצת כפתור ניתן לסגור את הכסף לתקופה, כך שתוכלו להגדיר ולדעת מראש כמה תשואה תקבלו על פעולה זו.

אך מה שרבים לא מודעים אליו, הוא שאפשר להשיג תשואה גבוהה ביותר אם הם תשתמשו במוצרים אחרים חוץ בנקאיים. כמו כן, דמי הניהול שייקח מכם הבנק, בדרך כלל יהיו גבוהים  בהרבה מדמי הניהול שיתנו לכם גופים חוץ בנקאים. על כן, בתחום זה ישנה משמעות גדולה לעיקרון ריבית דריבית, שיניב לכם רווח כללי גדול יותר.

בַּנק

2 דרכים להשיג יותר מחיסכון בבנק:

  1. השקעה בשוק ההון – במידה ואתם מעוניינים בתשואה גבוהה, וודאי תרצו לשקול את האפשרות לשים את הכסף בשוק ההון. מצד אחד, ההשקעה בשוק ההון נחשבת ליחסית מסוכנת מאחר ותנודות השוק גבוהות, אך מצד שני היא נחשבת גם לרווחית יותר מהבנק. קיימים מספר דרכים להשקיע בשוק ההון:
  • השקעה עצמאית – בשיטה זו אתם אחראים על ניהול תיק ההשקעות שלכם. אתם מחליטים לפרטי פרטים היכן לשים את הכסף שלכם, ואיפה להשקיע. דבר זה מתאים בעיקר למי שבקיא בשוק ההון ומכיר אותו היטב. למי שלא ורוצה להיכנס יש ניתן לחפש מידע על תיק השקעות מומלץ וללמוד את הנושא לעומק.
  • מכשיר חיסכון פיננסי – דרך נוספת היא להשקיע דרך בית השקעות, ניתן להשקיע על ידי הפקדה לקופת גמל להשקעה, או על ידי קרן השתלמות (רלוונטי רק לזכאים). במכשירים אלו אתם קובעים את רמת הסיכון ונותנים למומחים לנהל עבורכם את התיק. שיטה זו מומלצת לאנשים שלא רוצים להתעסק יום יום עם הכסף ומוכנים לשלם דמי ניהול גבוהים יותר מדמי ניהול בניהול עצמאי. תוכלו להיכנס לאתר מעולה לבדיקת קופות גמל
    , ולבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורכם.
  1. השקעה בנדלן – דרך נוספת לחסוך היא באמצעות השקעה בנדלן. קניית נכסי נדלן (קרקעות, בתים) יכולה להפיק תשואה גבוהה אך צריך להכיר את שוק הנדלן על מנת להחליט האם להיכנס לעסקת נדלן או לא. השקעה בנדלן בדרך כלל מאופיינת כהשקעה לטווח ארוך טווח ולכן למי שיש תוכניות עם הכסף בטווח הקצר – ההמלצה היא לבחור להשקיע באפיקים אחרים.

 

לסיכום,

ראינו למה לא כדאי לחסוך דרך הבנק וראינו מספר דרכים אחרות לגרום לכסף שלכם להרוויח יותר עבורכם. הבחירה במכשיר חיסכון היא בחירה שצריך לקחת בחשבון, כאשר מתבוננים הן בפרמטרים שונים של המכשיר (דמי ניהול, אפיק השקעה, רמת סיכון וכו') והן במצב הפיננסי של החוסך. בדרך כלל מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע, אשר בקיא בתחום אשר יוכל להתאים עבורכם את המוצר המתאים לכם ביותר.

בַּנק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הטבות מס לחיסכון

כדי לשמר את איכות החיים בגיל השלישי, אנשים מוצאים עצמם חוסכים במשך כל חייהם ומפקידים כספים בקרנות שונות. אם אתם מחפשים מידע הנוגע להטבות מס לחיסכון ותיקון 190, כנראה שאתם

מפתחות
נדל"ן
5 טעויות נפוצות בעת מכירת הדירה

מי שהתנסה בכך יודע. מכירת דירה היא פרויקט לכל דבר ועניין, אשר דורש מחויבות לתהליך, השקעה וגם גישה אסטרטגית מתאימה. לא מעט מוכרי דירות מאבדים קונים פוטנציאליים עקב התנהלות לא

כללי
החזרי מס במדינת ישראל

רוב האנשים שעובדים בתור שכירים בכלל לא מודעים לכך שאולי מגיעים להם החזרי מס. העניין הוא שאנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, בכל עשירי לחודש מקבלים משכורת ומהתשלום כבר יורדים כל