4 פרטים להשוואה שאסור לשכוח כשבוחרים ביטוח לחו"ל

בעבר, טיסה לחופשה בחו"ל הייתה מנת חלקם של בני האלפיון העליון בחברה הישראלית. היום, המצב שונה בתכלית ורבים כבר אינם מגדירים חופשה בחול כמותרות. למעשה, מיליוני ישראלים טסים לחופשות בחו"ל מידי שנה ונראה שהמגמה רק הולכת וגוברת.

כמו כן, היום כבר כולם יודעים שלא טסים לחו"ל בלי ביטוח, שעלותו הזולה יחסית מתגמדת אל מול העלויות הפוטנציאליות שעלולות לצוץ תחת תרחיש לא צפוי. אבל איך בוחרים ביטוח חו"ל? אילו השוואות חייבים לעשות? התשובות אצלנו.

 

ביטוח חו"ל – מדוע חשוב לעשות?

לפני שנגיע להשוואה החשובה ונעמיק בפרטים שחשוב להשוואות, כדאי להבין מה הוא ביטוח חו"ל ומדוע הוא חשוב כל כך. כאמור, מיליוני ישראלים פוקדים מידי שנה את מדינות העולם השונות ונופשים בהם. ברוב המקרים, החופשה מתקיימת בהנאה גדולה ומסתיימת ברוח טובה.

יחד עם זאת, לעיתים החופשה עלולה לתפוס תפנית מצערת ותרחישים לא נעימים עלולים לצוץ. תאונות, מצבים רפואיים מורכבים, גניבות, אבדן רכוש, כל אלו ועוד הם תרחישים שלצערנו הרב מתרחשים מידי יום. כדי למזר נזקים ולהשקיט את הראש, כדאי לרכוש ביטוח חו"ל שיכסה את הנזקים הפוטנציאליים הללו.

 

4 פרטים להשוואה שאסור לשכוח כשבוחרים ביטוח חו"ל

במידה ואתם עומדים לקראת בחירת הביטוח, היכנסו לחצו ביטוחו"ל בקליק אחד ותוכלו לבצע השוואה מעמיקה הנוגעת לכל הפרמטרים החשובים ביותר. כדי להכיר מה הם הפרמטרים החשובים, ריכזנו עבורכם 4 פרטים להשוואה בין ביטוחי חו"ל השונים:

 

  • מחיר

חברות הביטוח השונות נבדלות במחיר שהם דורשות עבור ביטוח חו"ל ועל כן מדובר בפרמטר שחשוב לבחון. יחד עם זאת, המחיר רלוונטי בעיקר כאשר טסים לחופשות ארוכות למדי, במידה ומדובר בחופשה קצרה, מומלץ להתרכז דווקא בפרמטרים האחרים להשוואה.

 

  • גובה הכיסוי

פרמטר חשוב מאוד להשוואה הוא גובה הכיסוי שכל חברת ביטוח מתחייבת עליו. כשזה מגיע לתרחישים לא צפויים בחו"ל, העלויות עלולות להיות גבוהות במיוחד, לכן כדאי לוודא שהכיסוי שתקבלו במסגרת הביטוח הוא כזה שמצדיק את המחיר שאתם משלמים עבורו.

 

  • השתתפות עצמית

סעיף חשוב למדי שחובה להשוות הוא סעיף ההשתתפות העצמית. חלק מחברות הביטוח דורשות דמי השתתפות עצמית עבור כיסוי ההוצאות, במידה וחברת ביטוח נתונה דורשת זאת, בדקו מה גובה דמי ההשתתפות והאם הן דורשות סכום קבוע עבור כל תרחיש ותרחיש.

 

  • שיטת הפעלת הביטוח

חברות הביטוח שונות זו מזו בדרך בה ניתן להפעיל אצלן את הביטוח. ישנן חברות אשר מעניקות כרטיס מגנטי ודרכו ניתן לשלם את ההוצאות, בעוד שישנן חברות שמחזירות את הכסף לאחר ההוצאה. חשוב לוודא ולבדוק מה מתאים לכם.

 

לסיכום – רוצו להשוות

לאחר שהובהר עד כמה חשוב לעשות ביטוח חו"ל, אנחנו מקווים שהובהר שחשיבות ההשוואה בין חבורת הביטוח לא פחותה מכך. השוואה נכונה המתייחסת לפרטים החשובים יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים ובעיקר עוגמת נפש מיותרת. בהצלחה!

ביטוח בחול

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בדק בית
נדל"ן
החשיבות שבבדיקת בדק בית

תמיד חלמתם על פינה משלכם, דירה יפה במקום נחמד כדי לגדל בה ילדים או לנהל חיים שקטים, לזכות בתשואה יפה מהשכרתה ולהשאיר משהו לנכדים. הדבר האחרון שאתם חולמים עליו הוא

לטייל בחו"ל
עריכת דין
טיפים למניעת פציעות בזמן נסיעה לחו"ל

נסיעה לחו"ל היא חוויה מרגשת ומעשירה המאפשרת לנו לחקור תרבויות חדשות, להתמכר למטבחים מגוונים וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, בתוך ההתרגשות, חשוב לתת עדיפות לבטיחות ולרווחה שלנו. היבט אחד שלעתים