החשיבות שבבדיקת בדק בית

תמיד חלמתם על פינה משלכם, דירה יפה במקום נחמד כדי לגדל בה ילדים או לנהל חיים שקטים, לזכות בתשואה יפה מהשכרתה ולהשאיר משהו לנכדים. הדבר האחרון שאתם חולמים עליו הוא דאגות מורטות עצבים או הפסד כספי. בדיוק בשביל זה חשוב כל כך לעשות בדק בית לפני שחותמים על חוזה רכישה, בשביל השקט הנפשי שלכם וכדי שתוכלו לחיות את חייכם ברוגע ושלווה בדירה החדשה. 

 

למה צריך בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

מומלץ לבצע בדק בית לדירה חדשה מקבלן גם אם הרגע הסתיימה בנייתה כדי לבחון את טיב ואיכות חומרי הבניה, את הקונסטרוקציה והתשתיות השונות, את המפרט הטכני ואת תוכניות הבניה. גילוי מוקדם של חריגת בנייה, כשל כלשהו במערכות או עבודה רשלנית תמנע מכם הרבה מאד עוגמת נפש והפסדים כספיים.

בדק בית

פלס שירותי בדק בית

במהלך ביצוע בדיקת בדק בית ייבחנו על ידי מהנדס וצוות מומחים גג הבניין והמעטפת החיצונית, תשתיות המים והביוב ומערכות החשמל ותערך השוואה תוכניות הבנייה והמפרט הטכני לעומת הנעשה בפועל. בסוף הבדיקה יופק דו"ח מקיף ומפורט על מצב הדירה, ואם יימצאו ליקויים, יוגשו המלצות מה לתקן. בהינתן מצב הדירה וסוג המבנה ייתכן ותצטרכו בדיקות נוספות.

 

החשיבות שבבדיקת בדק בית

לבדק הבית ישנה חשיבות רבה הן לרוכשי דירה והן למוכרי דירה. דו"ח של בדק בית הינו קביל מול חברות הביטוח ובתי המשפט ויכול לסייע לכם רבות במצבים הבאים:

 

רוכשי דירה

סביר להניח שלפני שתרכשו טלפון נייד או מכונית חדשה, תתייעצו עם חברים ותבדקו מספר דגמים. אך מכונית גרועה וטלפון שאינו מספק אתכם אפשר להחליף בקלות, דירה, לעומת זאת, קצת יותר מורכב. ליקויי בניה, רשלנות או מפגעים יכולים לפגוע בבריאותכם, לגרום לכם להפסד כספי ולאלץ אתכם להתרוצץ בין חברות הביטוח ובתי המשפט. באמצעות בדיקה יסודית ומקיפה תוכלו להמנע מכל זאת, להעניק לעצמכם שקט נפשי ולהסיר כל ספק שהדירה בטוחה ותקינה.

בדק בית

מוכרי דירה

בין אם אתם קבלנים מנוסים או אנשים פרטיים המעונינים למכור נכס שברשותכם, אין לכם שום שליטה מה יעשה הקונה בנכס שלכם וביום בהיר אחד אתם עלולים להתעורר לתביעה משפטית כי משהו בנכס שמכרתם לא היה תקין ותואשמו שהסתרתם מן הקונה מידע. איך נמנעים מן התסבוכת הזו? פשוט מאד, עורכים בדק בית לפני שמציעים את הדירה למכירה, מגלים דברים שאולי אפילו לא ידעתם שקיימים ומטפלים בהם, ואם הכל תקין, הדו"ח יכול לשמש אתכם כהוכחה כי הנזקים לא נגרמו על ידיכם, אלא ככל הנראה על ידי הקונה הרשלן.

 

לסיכום

פלס שירותי בדק בית יערכו בדיקה מדודקדת לדירה החדשה כדי להסיר מליבכם ספק שיש בה ליקויים או כשלים. בדרך זו תוכלו להשיב לעצמכם את שלוות הנפש ואת הבטחון.

בדק בית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נכס
נדל"ן
איך לבחור חברת נדל"ן?

לאחרונה אתם חושבים על השקעות פוטנציאליות בנדל"ן? תוהים איך תוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים חברת נדל"ן מובילה. השאלה היא איך בוחרים את החברה

לחיצת יד
טיפים פיננסים
המדריך להתנהלות מול המסלקה הפנסיונית

בשנים האחרונות, משרד האוצר הקים מספר פלטפורמות המקילות על ההתנהלות הפיננסית של אזרחי המדינה. בין פלטפורמות אלו ניתן למנות את הר הכסף, הר הביטוח וכמובן המסלקה הפנסיונית. המסלקה הפנסיונית מציעה

שיפוץ מקיף לבניין
ביטוח
איך תמ"א 38 עוזרת להוזיל את הביטוח

בניינים רבים במדינת ישראל הם בניינים ישנים מאוד. באיזור המרכז מי שבעיקר מתגורר בבניינים הישנים האלו הם אנשים מבוגרים שרגילים למקום הקבוע שלהם וכן סטודנטים או חבר'ה צעירים שהגיעו מהצפון