פיתות על טאבון גז בחצר או לקנות מהמאפייה – מה יותר משתלם

הפיתה היא אחד מהמאכלים האהובים ביותר בישראל והיא נמכרת בכמויות גבוהות במיוחד. ייתכן והסיבה שהישראלים אימצו לעצמם את הפיתה היא העובדה שהיא מאפשרת לשים בתוכה כל מאכל שתבחרו, מבלי להאפיל על הטעם שלו. אך מה יותר משתלם – לאפות אותן בטאבון גז בחצר או לקנות מהמאפייה?

 

לפני הכול – מבחן הטעם

אין ספק גם במאפייה וגם באפייה בטאבון גז בחצר תוכלו להשיג פיתות טעימות במיוחד שתיהנו לנגוס בהן. פיתה שהוכנה במאפייה מקבלת את המגע האישי של אופה בעל ניסיון שמתאים את סוג הבצק לפי רצון כלל לקוחותיו, לכן קניית פיתה מהמאפייה היא הבחירה הבטוחה שתבטיח לנו לקבל פיתה טעימה ומענגת. עם זאת, הכנת פיתה בטאבון גז מאפשרת לכל אחד לבחור באיזה שלב להוציא את הפיתה מהחום, וכך לקבוע את מידת האפייה שלה. כל אדם מעדיף לשמור את הפיתה בטאבון למשך זמן שונה על מנת להתאים את הפריכות שלה לטעמו האישי.

 

מבחן העלות

כפי שכבר הסברנו, פיתה בטאבון ופיתה מהמאפייה הם בעצם שני צדדים של אותו המטבע, השאלה היא כמה מטבעות כל פיתה תעלה? התשובה משתנה ביחס לכל מקרה. במידה ויש לכם ליד הבית מאפייה זולה ואיכותית, ייתכן ויהיה עדיף לקנות ממנה את הפיתות. מצד שני,  אם תרכשו טאבון גז איכותי כמו טאבון גז – BBQ הרי שתוכלו לעשות בו שימוש וליהנות ממנו. מחיר חבילה של עשר פיתות במאפייה נע בין 15 ל-25 ₪. באותם מחירים ניתן לקנות מספיק חומרי גלם כמו קמח, סוכר, שמן ועוד, לצורך הכנת כמות פיתות גדולה יותר. מנתון זה אפשר להסיק שקניית פיתה ממאפייה היא פחות משתלמת, למרות שגם לשימוש בטאבון גז יש עלויות נוספות כמו מחיר הגז.

 

היתרונות של אפיית פיתות בטאבון גז

הטריות של פיתה בטאבון גז היא דבר שקשה להתחרות בו. כאשר פיתה יוצאת מטאבון חם היא מקבלת צריבת חום שמאפיות מקצועיות מנסות לשמר בפיתות שלהן. בנוסף לטעם הנפלא, התהליך של הכנת הפיתה הוא מהנה במיוחד החל מהכנת הבצק ועד להוצאת הפיתה. ניתן גם לשלב את הילדים בהליך ההכנה וכך לאפשר להם ללמוד על הכנת אוכל במטבח.

 

למה דווקא טאבון גז?

טאבון גז הוא נוח במיוחד ובטוח לשימוש. ניתן להכין באמצעותו מגוון של מאכלים ואין ספק שהוא יכול לשדרג כל חוויה קולינרית. בנוסף, טאבוני גז נחשבים לעמידים במיוחד, כך שבהוצאה חד פעמית תוכלו ליהנות מהמוצר לאורך זמן רב.

 

סיכום

טאבון גז הוא מכשיר שימושי עבור כל מי שמתעניין באפייה ביתית. ככלל, הכנת אוכל באופן עצמי מחומרי גלם פשוטים היא מהנה ומאפשרת לאכול אוכל טרי שאתם יודעים מה בדיוק הוא מכיל, כך שהכנת פיתות ביתיות הינה מהנה ואף בריאה במיוחד.

אפיית פיתות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אשת מקצוע
כללי
מה תפקידן של חברות ייעוץ עסקי?

בעולם העסקי, מאז ומתמיד, היה עולם תחרותי מאוד, בו לא הרבה חברות ועסקים שורדים את השינויים במבנה השוק, בטכנולוגיה, בחברות המתחרות והצעותיהן וכולי'. תחום הייעוץ העסקי נחשב בשוק ככזה התורם

יועץ משכנתאות
משכנתאות
מה עושים כאשר לווה המשכנתא נפטר?

כשאדם מגיש בקשה לבנק לקבלת משכנתא, זה סימן שהוא הצליח לגייס הון גדול מספיק על מנת לרכוש דירה בישראל, תוך הסתייעות בבנק. ישראלים רבים לוקחים משכנתא על מנת לרכוש דירה