המדריך המלא לעולים מארהב – קניית נכס בארץ ישראל

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות מצד עולים חדשים מארצות הברית שמבקשים לקבל מידע אודות רכישה של נכס בישראל. לדבריהם, הם שמעו שרכישה של נכס הינה עניין מסובך שמצריך היכרות מעמיקה עם התחום. לכן, הם ביקשו שנוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא.

בחרנו להוציא תחילה מדריך אחד שיציג את כל הפרטים החשובים. במידה ויהיה צורך, נעלה מדריכים נוספים שיענו על שאלות הגולשים. הישארו אתנו ותגלו מה עליכם לדעת בתור התחלה רגע לפני שתקנו נכס בארץ ישראל.

 

הדבר ה – 1 שעולים חדשים מארצות הברית צריכים לדעת לפני שהם קונים נכס: המחירים בארץ שונים מחו"ל

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת נוגע למחירים. מי שמגיעים מארצות הברית עשויים למצוא את עצמם המומים לנוכח העלויות הגבוהות של הדירות בארץ. אין ספק כי תושבים רבים בארצות הברית ובסביבתה יכולים לקנות בתים ללא משכנתא. בישראל, המצב שונה לחלוטין. רבים מהרוכשים בארץ מוצאים את עצמם מתחייבים למשכנתא בעת רכישת נכס. חשוב לדעת זאת כדי להיערך לכך בהתאם.

 

הדבר ה – 2 שעולים חדשים מארצות הברית צריכים לדעת לפני שהם קונים נכס: חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום

הדבר השני שעליכם לדעת נוגע להתייעצות עם מומחים בתחום הנדל"ן. אתם הרי מגיעים ממדינה זרה, עם מנטליות שונה משלנו ואלה רק 2 הבדלים מינוריים שעשויים להשפיע בעת רכישת דירה בישראל. אנו ממליצים לפנות אל מומחים שמכירים את שוק הנדל"ן בארץ, כדי שאלו ייעצו לכם לגבי הרכישה הנכונה של הנכס מכל הבחינות.

 

הדבר ה – 3 שעולים חדשים מארצות הברית צריכים לדעת לפני שהם קונים נכס: יש כמה דרכים להגיע אל מומחים מומלצים בתחום

אנו ממליצים לפנות אל מומחים מוכרים ומומלצים בלבד בתחום הנדל"ן. נספר לכם כי קרו מקרים בשנים האחרונות. כלומר, יש אנשים ששילמו הרבה כסף ליזמי נדל"ן גדולים וגילו בסופו של דבר שהם נפלו בפח. עליכם להסתייע בגורמים מומלצים שיאפשרו לכם לבצע את הרכישה הנכונה ביותר עבורכם. הנה כמה דרכים להגיע אל המומחים המומלצים ביותר בתחום:

  • באמצעות בירור בקבוצות פייסבוק
  • באמצעות קריאת ביקורות בגוגל
  • באמצעות בירור עם קרובי משפחה

 

הדבר ה – 4 שעולים חדשים מארצות הברית צריכים לדעת לפני שהם קונים נכס: כדאי שתראו את האזור שבו נמצא הנכס לפני הרכישה

הגעתם לכאן מארץ אחרת, כך שסביר להניח שאינכם מכירים את כל האזורים השונים בארץ. לכן, אנו ממליצים להגיע אל האזור שבו אתם צפויים לקנות את הנכס. עשו זאת גם אם ביקרתם בו בעבר. שכן, דברים קורים, האוכלוסיות משתנות לפעמים ועליכם לקחת בחשבון את כל המצבים הללו טרם הרכישה.

 

לסיום

עולים יקרים, כעת ידוע לכם כל המידע החיוני שנוגע לרכישה של נכס בארץ. כך שנותר לכם רק ליישם ולבחור את הנכס המניב ביותר.

רכישת דירה בישראל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אישה עם דף וכסף
מיסים
זכאות להחזרי מס לפי גיל, מין ותושבות

אם היינו מספרים לכם שאי שם מתחבאים כספים שמגיעים לכם בחזרה הייתם מאמינים? בין אם כן ובין אם לא, כדאי שתכירו את המושג הבא – החזר מס. אם אתם מרימים

דולרים
טיפים פיננסים
מה כרוך בפתיחת עוסק מורשה?

אם אתם מעוניינים לפתוח עסק מסוים, וודאי תשמחו לגלות שיש סוגי עוסקים שונים. הרעיון הזה די פשוט כשבוחנים אותו – מכיוון שלא כל עסק זהה לעסק אחר, מבחינת רווחיות צפויה

לחיצת יד
טיפים פיננסים
המדריך להתנהלות מול המסלקה הפנסיונית

בשנים האחרונות, משרד האוצר הקים מספר פלטפורמות המקילות על ההתנהלות הפיננסית של אזרחי המדינה. בין פלטפורמות אלו ניתן למנות את הר הכסף, הר הביטוח וכמובן המסלקה הפנסיונית. המסלקה הפנסיונית מציעה