גרילי פחמים מסדרת Performer

בעבר היו נפוצים בשוק שני סוגי גרילים בלבד. הראשון, גריל גז שהיה קל להפעלה אבל לא נתן את הטעם העשיר והעמוק של שריפת פחם. השני הוא גריל הפחם שהיה מפיק את הטעמים העמוקים של שריפת פחמים אבל ההדלקה שלו הייתה מסובכת יחסית. סדרת הפרפורמר של חברת וובר מצטיינת בשני התחומים כאחד, פירטנו על כך מעט בכתבה.

 

גרילי פחם בהצתת גז

הבשורה של הגרילים מסדרה זאת טמונה במשפט קצר ולא מחשיד שתוכלו למצוא בתיאור המוצר, והוא "הצתת פחם באמצעות גז". אם עד היום נאלצתם לבחור בין הצתה מהירה ופשוטה לבין בישול על פחמים כמו שהיו עושים פעם, ההתלבטות הזאת נעלמה לחלוטין עם הסדרה הנוכחית של גרילי הפחם של וובר.

שימוש בגז בכדי להצית את הפחמים של הגריל מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות ובלי אף אחד מהחסרונות. אם אתם אוהבים למנגל לעיתים תכופות ורוצים לקנות גריל פחמים לבית, יכול מאוד להיות שהסדרה הזאת היא התשובה עבורכם.

 

ניידות באמצעות עגלה איכותית

הגרילים מסדרה זאת מגיעים מותקנים על עגלה ייעודית. עגלה זאת תאפשר לכם לנוע בחצר או בגינה שלכם בקלות ובפשטות, וכמו כן היא מהווה משטח עבודה חשוב בעת הכנת האוכל. בנוסף לכך על העגלה קיימים מתלים רבים שיאפשרו בשילוב עם משטח העבודה, להפוך אותה לעמדת בישול מושלמת וקומפקטית, שאפשר לגלגל לכל מקום ברחבי החצר, הגינה או המרפסת.

 

בטיחות וביטחון בסדרת הפרפורמר של וובר

גרילי פחם פועלים באמצעות שימוש בחום רב, עשן ואש גלויה. מכיוון שכך, עלולים להיגרם למשתמשים בגריל זה פציעות שונות ומשונות. המעצבים של חברת וובר היו מוכנים לכל תרחיש ולכן העגלה של סדרת הפרפורמר היא כזאת שמונעת התהפכות של הגריל לשם שמירה על בטיחות המשתמש.

בנוסף לכך, חלקים נרחבים מהגריל מכוסים בשכבה ששומרת על טמפרטורה נמוכה יחסית, גם במקרים בהם הגריל דולק בעוצמה הגבוהה ביותר, וזאת בכדי למנוע כוויות אצל המשתמשים.

 

רשתות שונות לדרגות צלייה ועישון שונות

בגרילים של סדרה זאת, תוכלו למצוא שני סוגי רשתות שקיימות בתוך הגריל. השכבה התחתונה נועדה לשם צלייה בחום גבוה ועם מגע כמעט ישיר עם האש. השכבה השנייה היא עליונה יותר ונועדה לשם צלייה בחום נמוך יותר ולשם עישון קל של המוצר המונח עליה. רשתות אלה מאפשרות לכם בתור הבשלנים, להוציא את המנות שלכם ברמת גימור גבוהה יותר וליהנות מהגריל בצורה מגוונת יותר.

 

סדרת הפרפורמר של גרילי הפחם של וובר – סיכום

סדרת הפרפורמר של חברת וובר, היא סדרה של גרילים שמותקנים על עגלה ומגיעים עם מערכת הצתה משוכללת. למרות שהם פועלים על פחמים, ההצתה בגרילים אלה נעשית באמצעות גז. דבר זה מקנה קלות הדלקה שלא הכרתם עד היום בשימוש בגריל פחמים וזאת תוך הנאה מכל היתרונות של בישול בפחם.

גרילי פחמים מסדרת Performer

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
נדל"ן
יעדים להשקעה ששווה להכיר מקרוב

השקעות נדל"ן בארץ ובמיוחד בחו"ל, היו באופן מסורתי יעד שניתן להשגה בעבור אנשים בעלי ידע מקצועי או בעלי הון התחלתי גבוה במיוחד והיכרות עם ההליכים. מזה זמן מה התעשייה השתנתה

מאזניים
כללי
ישות משפטית – ההשפעה על החברה

כל חברה שלפי החוק יש לה את היכולת להיות בעלת זכויות וחובות משפטיות, נחשבת לישות משפטית. ישות משפטית מאפשרת לחברה לבצע את כל הפעולות הבסיסיות שנדרשות עבור ביצוע עסקים וניהול