כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עוברים דירה

מעבר דירה יכול להיות זמן כאוטי ומבולגן, שבו אתם עלולים להיתקע בלי גרביים או כוס לקפה, ועם מובילים שמחמיצים פנים. כדי למנוע מכם כאב ראש ועוגמת נפש, ריכזנו דברים שאתם צריכים לדעת לפני מעבר דירה, כדי שהכול יתקתק כמו שעון ויאפשר לכם להתרגש בקטע טוב בלבד

מעבר מנצח מתחיל בצוות הנכון

הובלת דירה מוצלחת היא ריקוד ביניכם לבין צוות ההובלה שלכם. עם תיאום וכוראוגרפיה נכונה אתם תראו שהכול הולך חלק, אבל בלעדיהם אתם תגלו מהר מאוד שהריקוד הזה הופך להיות מופע קומדיה של טעויות. אל תגידו ׳׳יהיה בסדר׳׳ ואל תניחו שהכל ברור למובילים. הכינו רשימה מסודרת של מה שאתם מצפים מהמובילים לעשות, תאמו מראש את כל רשימת החפצים, סגרו מחיר מראש, ואל תשכחו להשאיר בצד מזומן לטיפ.

מעבר מנצח מתחיל בצוות הנכון

 

כתבו שתי רשימות: שביר וקליל

חלקו את כל חלקי הבית לשתי רשימות: השביר והקליל. ספרים ובגדים הם אריזה קלילה, לא יקרה להם כלום בדרך. המטבח והאלקטרוניקה לעומת זאת, זה סיפור אחר. שימו לב שאת רוב זמן האריזות והפריקה תקדישו לפריטים השבירים, שדורשים תשומת לב קפדנית מאוד.

אם אין לכם כלום חוץ מתיק אחד, מה יש בו?

אתם תראו שהימים האחרונים לפני המעבר והראשונים בדירה החדשה הם בלגן גדול. הכול ארוז ואתם פתאום מבינים שאין לכם גרביים ללבוש, ששכחתם צעצוע שמרגיע את הילדה בשקית כלשהי, ואתם לא ממש יודעים איך להכין כוס קפה כשכל הכלים כבר נישאים על כתפי המובילים. שימו בצד תיק או ארגז אחד פתוח, שישמשו לחפצי היום יום שלכם – שמרו בו את כל הדברים שצריכים להיות זמינים לכם גם כשהכול כבר ארוז ונעול.

תכננו את הלו״ז לפני, תוך כדי ואחרי המעבר

אריזות בדירה א׳, פריקות בדירה ב׳, צבע ושפכטל בדירה א׳ סידור וניקיונות בצד ב׳… אלא אם יש לכם צוות של עוזרים ומשרתים, אתם ככל הנראה תצטרכו לעשות לא מעט דברים לבד בשתי דירות במקביל, שלפעמים רחוקות זו מזו לא מעט קילומטרים. סמנו לעצמכם לו"ז מדויק לימי המעבר –  מה עליכם לעשות ומתי  – ותחסכו הרבה הפתעות בדרך.

 

ארזתם לבד? מה לשים בצד

בכל מעבר תמיד יהיה ארגז או שניים שנוסעים איתכם ולא זזים מהעיניים שלכם. העציצים, החתולה, מסמכים קריטיים, החרסינה של הסבתא והלפטופ מהעבודה הם דוגמאות טובות. דברים שאתם לא רוצים שאף אחד אחר לא ייגע בהם או ייקח עליהם אחריות. ביום המעבר כל הדברים הללו מגיעים איתכם ברכב, ונמצאים תחת ההשגחה האישית שלכם בלבד.

סדר וארגון הם המתכון לניצחון

זהו, אתם מוכנים. אתם יודעים לשמור בצד דברים לחיי היום יום, תכננתם לו״ז ורשימות שביר-קליל, סגרתם את כל הדיטיילז עם המובילים, ומה שנשאר עכשיו זה לתת בראש באריזות ולחלום על החיים החדשים והמענגים שלכם בדירה החדשה. שיהיה במזל.

ארזתם לבד_ מה לשים בצד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאונת עבודה ביטוח לאומי
עריכת דין
חישוב תאונת עבודה ביטוח לאומי

תאונת עבודה היא עניין קשה. אתם נמצאים במצב שבו גם נפגעתם בצורה פיזית וגם כלכלית. אחרי התאונה, אתם לא יכולים לעבוד כפי שעבדתם קודם לכן, או שאתם מושבתים בכלל מלעבוד.

לדעת על הסכם חכירה
נדל"ן
כל מה שחשוב לדעת על הסכם חכירה

הסכם חכירה הוא חוזה משפטי בין בעל נכס (המחכיר) לבין שוכר (החוכר), המעניק לחוכר זכות להחזיק ולהשתמש בנכס למשך תקופה מוגדרת תמורת דמי שכירות. הסכם חכירה נפוץ במגוון תחומים, כגון

חבלות של דולרים
כספים ומימון
משכנתא בתנאים נוחים

אתם רגילים לשמוע אנשים מסביבכם מתלוננים על המשכנתא שהם משלמים? ההחזרים קשיים להם ולכן זה מלחיץ גם אתכם כשאתם חושבים על האפשרות של לקחת משכנתא? אם כך, כדאי שתדעו שאתם

מטבעות ושעון
נדל"ן
איך לבחור גוף פיננסי לליווי פרויקט נדל"ן

יזמים המשקיעים בפרויקטים מסתייעים בגופים פיננסיים על מנת להפחית סיכונים, להבטיח את ההשקעה של הקונים ולהגדיל את הפעילות העסקית שלהם. המאמר יפרט איך לבחור גוף פיננסי לליווי פרויקט נדל"ן.