הכירו את אג'נדה

לרבים מאיתנו אין כלל ידע בכל מה שקשור לתחום הפנסיה ולכן לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בנושאים אלו. התחום הפנסיוני הוא סבוך ומורכב, ואנחנו זקוקים לגורם אשר יעזור לנו בקבלת החלטות בנושא הפנסיה שלנו. כמו כן, גורם כזה צריך כמובן לדעת לענות על כל השאלות שיהיו לנו בשפה שתהיה מובנת ונעימה.

במידה ואתם מחפשים חברת יעוץ בתחום הפנסיוני אשר תייעץ לכם בניהול הסיכונים ובחיסכון הפנסיוני, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נסביר על החברה אג'נדה – חברה שכל עובד באשר הוא חייב להכיר.

 

על החברה:

חברת אג'נדה, הינה חברה וותיקה המתמחה במתן ייעוציים, שירותים ומוצרים בתחום הפיננסי. החברה נמצאת במגדלי משה אביב ברמת גן, את הכתובת המדויקת ניתן למצוא בקלות בדף האינטרנט של החברה. אג'נדה הוקמה מתוך התובנה שחוסר הבקיאות של עובדים במשק בעולם הפיננסי בכלל, ובחוקי המשחק הפיננסים בפרט, מהווים עקב אכילס למציאת פתרונות אופטימליים לצרכים השונים של העובדים.

בעקבות זאת, החברה שמה לה למטרה ליצור מעטפת המסייעת בניהול מקיף ומיטבי של החסכונות וההון של העובדים. מעטפת זו מתבטאת במוצרים שונים שהחברה מסוגלת לספק כגון ביטוחים שונים ובכללם ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח נסיעות לחו"ל; קרן השתלמות; קרן פנסיה, ועוד רבים.

כמו כן, החברה מציעה במקרה הצורך שירותים שונים כגון: תכנון פיננסי, תכנון פנסיוני, ניהול תביעות, תכנון תיק ביטוח וכן הלאה. החברה מאמינה בשירות אדיב, יעיל ומקצועי אשר מצד אחד מספק את כל הצרכים של הלקוח, ומצד שני דואגת שהלקוח לא יחווה טרטור או עומס מיותרים.

 

על עובדי החברה:

חברת אג'נדה מורכבת מאנשים איכותיים בעלי ניסיון וידע רב בתחום הפנסיה. עובדיה של חברת אג'נדה נדרשים לעבור מספר שלבים על מנת להתקבל לחברה, כמו מבחנים הבוחנים כישורים בין אישיים ברמה גבוהה וגם הכשרות ומבחנים מקצועיים רבים.

הסיבה לכך היא ברורה, שכן חברת אג'נדה שמה בראש מעיינה את מתן השירות, ומקפידה שהיחס האישי ללקוחות יהיה ברמה הגבוהה ביותר. החברה מאמינה שדרך השקעת המשאבים בהשגת ובהכשרת עובדים איכותיים, אשר יהיו מסוגלים להעביר את הידע הרב שנצבר להם במהלך השנים בצורה מקצועית ויעילה, היא תזכה גם לקבל בחזרה.

 

מחיר שירותי ומוצרי אג'נדה:

החברה דוגלת בהקפדה על מקצועיות ועל מחיר הגיוני ונוח לכל כיס. כך, כלל לקוחותיה של אג'נדה מרוצים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כספית. החברה מאמינה ששקיפות ואמינות היא הבסיס להצלחתה ולכן היא פועלת לשקף ללקוח את כל המידע הרלוונטי על המוצר, תוך הסבר על המחיר אשר נקבע לאותו מוצר.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, חברת אג'נדה, חברה המתמחה במתן פתרונות בתחום הפנסיה, היא לחלוטין הפתרון לעתיד כלכלי יציב. מי מכם שמעוניין גם הוא בעתיד פיננסי בטוח – פנו עוד היום לשירות הלקוחות של החברה. החברה תספק לכם מענה מהיר , תקבל אתכם בסבר פנים יפות ומהירות, ותעזור לכם במציאת פתרונות בתחום הפנסיה.

הכירו את אג'נדה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הטבות מס לחיסכון

כדי לשמר את איכות החיים בגיל השלישי, אנשים מוצאים עצמם חוסכים במשך כל חייהם ומפקידים כספים בקרנות שונות. אם אתם מחפשים מידע הנוגע להטבות מס לחיסכון ותיקון 190, כנראה שאתם

ביטוח בתים משותפים
ביטוחים
5  דברים שחייבים לדעת על ביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף הוא ביטוח שעולה לכותרות יותר ויותר בשנים האחרונות. בעבר המודעות לביטוח זה לא הייתה קיימת והיום, מי שרוצה להגן על עצמו להנות מחיי רווחה רגועים, בוחר לרכוש

מה צריך להכיר על סילוק משכנתא?
משכנתאות
מה צריך להכיר על סילוק משכנתא?

הלוואת המשכנתא מלווה אותנו עוד מתחילת תהליך רכישת הדירה ועד כמה שנים טובות לאחר מכן. עם זאת, מטבע הדברים, מידי פעם אנחנו צוברים סכומי כסף שונים ומעוניינים לפרוע חלק מסכומי