כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי?

מיהו סוכן ביטוח פנסיוני?

סוכן ביטוח פנסיוני הוא בעל המקצוע האחראי על מכשירי הפנסיה של לקוחות החברה או הסוכנות, יודע להתאים עבורם את התנאים המתאימים והמיטיבים ביותר עבורם ובאופן עקיף – לסייע להם לדאוג לאיכות חייהם ועתידם במשך שנים עד הגעתם לגיל הפרישה. מכיוון שהשפעתם של סוכני הביטוח על חיי הלקוחות גדולה כל כך ומשמעותית, אלו הם אנשים שהכשרתם ואיכותם הן קריטיות לעבודתם וכן לקבלה לעבודה. לאור זאת מקצועות הביטוח נמנים בין המקצועות המבוקשים והרווחיים יותר בשנים האחרונות, וחברות הביטוח הגדולות מוכנות להשקיע רבות כדי לאתר ולהשיג מועמדים רציניים וטובים. אך בתחום עוסקים גם עצמאיים ונשאלת השאלה – כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי?

לימודים

 

מה לומדים בקורס?

הקורס המכשיר סוכני ביטוח פנסיוניים הוא קורס לימודי סוכן ביטוח המעניק תלמידים רקע ביסודות הביטוח, שוק ההון, סטטיסטיקה, חשבונאות ומימון. למידה והתנסויות מעשיות שכאלו מטרתם להכין את הסטודנטים למעבר בחינות משרד האוצר והרשות לניירות ערך כדי שיקבלו היתר עבודה בתחום ויתחילו לעבוד כסוכנים או יועצים מורשים.

 

כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי?

שכרם ההתחלתי של סוכני ביטוח פנסיוני שכירים מתחיל בסכום יפה מאוד שיכול להגיע ליותר מ-7,000 ₪ בחודש ועד לשכר במספר של 5 ספרות. עם הוותק וההתקדמות בחברה שכר זה יכול לקפוץ במספר אלפים נוספים. שימו לב שסוכני ביטוח שכירים נהנים גם מהטבות שוות המיועדות לעובדי החברה כמו רכב, הנחות וכדומה (תלוי כמובן במקום העבודה).

סוכני ביטוח פנסיוני עצמאים משתכרים דרך שני סוגי עמלות – עמלת היקף ועמלת נפרעים. עמלת היקף היא העמלה שמקבל הסוכן באופן חד פעמי בעת סגירת עסקה כלומר, בחתימה על פוליסה. עמלת נפרעים היא העמלה המשולמת לסוכן באופן קבוע מדי שנה המהווה אחוז מסוים מסכום העסקה. עמלת נפרעים היא המפתח של סוכני ביטוח עצמאיים ליצירת הכנסה פסיבית משמעותית שיכולה להגיע לעשרות ואפילו מאות אלפי שקלים בשנה.

כיתת לימוד

 

קורס סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

סוכני ביטוח פנסיוניים הם אנשי מקצוע שהביקוש אליהם תמיד קיים ועבודתם אינה תלויה בשינויים  במשק. ציר ההתפתחות שלהם משקף את היכולת המקצועית שלהם ויכול לטפס מעלה במהירות וביציבות על ידי ניהול חכם ומשגשג של תיק לקוחות. כדי נצל את התחום הזה בניית קריירה מצליחה שתאפשר ביטחון כלכלי וחיי שפע, רבים מחפשים אחר קורס סוכן ביטוח ראוי שיעניק להם דריסת רגל ראשונה של ידע ועשייה בתחום. הקורס של מכללת אורין שפלטר הוא קורס מעמיק ומקיף המשלב הכנה מדויקת לבחינות, הקניית ידע תיאורטי ויישום החומר בשיטות לימוד מעשיות להטמעה. גם התלמידים הבוחרים ללמוד באופן מקוון ייהנו מאיכות שווה של הקורס הדיגיטלי ומליווי אישי של סגל המכללה. מאגר השיעורים המוקלטים נמצא תמיד באתר המכללה כך שכל אחד יכול ללמוד בקצב הנכון לו.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בַּנק
טיפים פיננסים
מפסיקים לחסוך בבנק! הנה 2 אופציות טובות יותר

כולנו רוצים לדאוג לעתיד שלנו, לשם כך אחת לכמה זמן מומלץ לשבת ולהתבונן על כל ההכנסות וההוצאות שלנו, על מנת לוודא שהכל תקין ושאתם מתואמים עם שאיפותיכם הפיננסיות. במידה ואתם

רווח חברת האבטחה
ייעוץ עסקי
מהן מקדמות ביטוח לאומי לעצמאים?

כל אדם מעל גיל 18 המשתכר מעבודה, בין אם הוא שכיר ובין אם עצמאי, חייב לשלם למוסד לביטוח לאומי ולביטוח בריאות אחוז מסוים בהתאם להכנסה. לשכירים התשלום לביטוח לאומי יורד