למה צריך עו"ד מיסים אם לא מדובר בפלילים

כשאנשים שומעים את צמד המילים "עורך דין", יחד עם המילה "מיסים", הם עשויים מיד לחשוב על הקשרים שליליים, הקשורים למקרים פליליים של העלמות מס או דיווחים שקריים למס הכנסה. למעשה, עורך דין מיסים הוא לא רק בעל מקצוע שמייצג אנשים החשודים בביצוע עבירות מס, שעלולות להיחשב כעבירות פליליות. עורך דין מיסים יכול לסייע לכם בפעולות שונות ובמצבים שונים, כך שתוכלו לחסוך לעצמכם לא מעט כסף. 

 

עורך דין מיסים

אנשים חושבים לרוב שכדאי להם לשמור על מספר טלפון של עורך דין טוב, עם המלצות מאנשים קרובים, למקרה של הסתבכות או צרה. למשל, נהוג לחשוב שעורך דין מיסים יכול להעניק סיוע בעיקר לאנשים שמסתבכים מול רשויות המס ונחשדים בעבירות שונות, כמו דיווח שקרי או העלמת מס.

למעשה, לא כך הדבר. עורך דין מיסים כמו עו"ד מיסים משה קריסי יוכל לתת לכם ערך מוסף גם בשגרה השוטפת ובמצבים נוספים, ולא רק כאשר עולה חשש להליך פלילי שיכול להינקט נגדכם. באמצעות הערך המוסף של עורך הדין, תוכלו להנות בין היתר מתשלומי מס מופחתים או פטורים מתשלום מיסים שונים.

 

לא רק ייצוג בבית המשפט

עורך דין הוא איש מקצוע שמתקשר באופן טבעי אל בתי המשפט. אנחנו מדמיינים את עורכי הדין עומדים מול דוכן העדים ועושים הכל על מנת להוכיח טענה כזו או אחרת, אבל העבודה שלהם היא לא רק ייצוג בבית המשפט. עורך דין הוא קודם כל איש מקצוע בעל בקיאות וידע משפטית.

עורך דין מיסים למשל, מכיר את חוקי המס השונים. באמצעות הידע הזה, הוא יכול לסייע לכם גם בביצוע פעולות שונות, כמו ייעוץ והמלצות, ניסוח מכתבים או הגשת בקשות לטובתכם.

 

באילו מיסים עורך הדין יכול לסייע?

עורך דין מיסים יכול לסייע לכם בכל סוג מיסוי. למשל, הוא יכול לברר האם מגיעה לכם הנחה או פטור עבור תשלום מס הכנסה. הוא מסוגל לברר אם מגיע לכם נקודות זיכוי במס הכנסה עקב פעולות מסוימות שביצעתם, כמו תשלומים מסוימים או הפקדות מסוימות. כמו כן, תוכלו לגלות שאתם יכולים לשלם מיסוי מופחת בכל הקשור אל מס רכישה או מס שבח, באמצעות בירורים מעורך הדין.

 

סיוע במצבים שונים

עורך דין מיסים יוכל לעזור לכם במצבים שונים. למשל, אם אחד מבני המשפחה יקלע למצב רפואי מסוים, ייתכן שאותו בן משפחה יהיה זכאי להנחות או לפטורים מתשלומים של מיסים שונים, או שההורים במשפחה יוכלו להנות מהזכאות הזאת. בנוסף, ניתן לקבל נקודות זיכוי במס הכנסה עבור מצבים מסוימים במהלך החיים שלכם, כמו שחיילים משוחררים מקבלים נקודות מס בתקופה שלאחר השחרור שלכם. עורך הדין יבין האם המצב שלכם מאפשר הטבות במס הכנסה ויפעל על מנת שתוכלו לקבל אותן.

עורך דין מס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיסים ראשית
מיסים
מגיע לכם כסף שלא ידעתם על קיומו

מיליארדי שקלים יושבים להם בקופת המדינה, בדמות החזרי מס, ומחכים שהזכאים להם יקבלו אותם. כמו כן, מעל לחצי מהעובדים השכירים במדינת ישראל זכאים להחזרי מס, וכנראה שכלל אינם מודעים לכך.

מדד
כספים ומימון
איך לרכוש חנות שתכניס לכם כסף

במציאות של היום בישראל כל אחד זקוק לעוד הכנסה, מחירי הנדלן עולים בלי סוף ואנשים פונים לכל מיני השקעות שונות, יש לא מעט דרכים להשקיע את הכסף, אבל הסיכון בכל

טלפון
שיווק ומיתוג
נדל"ן אינטרנטי – הכול על חנויות אינטרנט

כולנו יודעים שהאינטרנט תפס חלק מרכזי וגדול בחיינו. אין שירות או מוצר שלא ניתן להשיג או לרכוש דרך האינטרנט, מה שהופך אותו גם לפלטפורמת השירות הטובה והמקיפה ביותר. כיום אם