האם קניית משרד בתל אביב משתלמת יותר מהשכרת משרד בתל אביב?

השאלה אם השכרת משרד רווחית יותר מרכישת משרד היא נפוצה והיא מעסיקה רבים וטובים. הדעות העניין חלוקות כיוון שכל שאלה מצריכה בדיקת נתונים מקיפה של השואל. יש פעמים בהם מדובר בעסק בעל אמצעים, לפעמים מדובר דווקא בעסק שקטן שההעדפה תהיה להשקיע את הכסף הקיים בהנעת גלגלי העסק.

בדיוק מסיבה זו ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות שברכישת ובהשכרת משרד בתל אביב. את ההחלטה אתם תקבלו, אנחנו נקל עליכם ככל הניתן.

 

היתרונות ברכישת משרד בתל אביב

ניתן למצוא לא מעט משרדים למכירה בתל אביב. הסוגיה אם הרכישה משתלמת, צריכה להיבחן מול הנתונים שבשטח. אך מלמעלה, ניתן לציין כי רכישת משרדים באופן כללי, מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם.

 

מחירי הנדל"ן מאמירים

בגלל שמחירי הנדל"ן מתייקרים מתקופה לתקופה, מי שרוצה להישאר יציב מעדיף לשלם משכנתא ולא שכירות שגובהה עלול להשתנות. בנוסף לכך, אם נתייחס למחירי הנדל"ן המאמירים, נגלה כי ניתן לרכוש משרדים בתל אביב, לחכות איתם כמה שנים (כשבינתיים הם מושכרים) ולאחר תקופה של מספר שנים, כאשר מספר השטחים בתל אביב הצטמצם באופן טבעי, גם המחיר לכל משרד עולה וכך תוכלו להרוויח הון לא מבוטל רק באמצעות מכירת משרדים שבבעלותכם.

 

רכישת משרד מאפשרת השקעה בנכס

בעלי עסק רבים שוכרים משרד אך הם צריכים להשקיע הון לא מבוטל בשיפוץ והתאמת המשרד המושכר לצרכי המשרד האישיים שלכם. מרבית המשרדים מצריכים שיפוץ וחלוקה לייעול חלל העבודה. מדובר בהשקעה לא מבוטלת, ואם אתם כבר משקיעים כסף רב בשיפוץ, למה שלא תבצעו אותו על נכס שישאר שלכם?

 

רכישת משרד מותירה אתכם הבעלים היחידים

בתור שוכרים תצטרכו לבקש אישור מבעל הנכס על כל חור שתרצו לקדוח בקיר עבור תליית תעודה. לרוב, בעלי נכסים עלולים לעורר בעיות עם בקשות לפיצול משרדים וכדומה. כאשר אתם הבעלים היחידים על הנכס, אתם אלו שמחליטים איך לעצב ולשנות את חלל המשרד וממילא, אתם נהנים מחופש פעולה בלעדי.

 

רכישת משרד משתלמת על שם העסק

במקול למשוך רווחים מהעסק ולהשקיע אותם בנדל"ן ולשלם מס על הרווחים, תוכלו להשקיע על חשבון העסק שלכם בהשקעות נדל"ן שונות. רכישת משרד היא השקעת נדל"ן לכל דבר. חשוב לדעת כי השקעות כאלו כשהן מבוצעות על חשבון העסק, משתלמות לבעל העסק, הן מבחינת מיסוי והן מבחינת קיזוז הוצאות (עלויות המשכנתא מוכרות כהוצאות העסק).

 

יתרונות השכרת משרד בתל אביב

לצד היתרונות הקיימות לרכישת משרד, קיימים גם יתרונות להשכרת משרד. שכירות מאפשרת שינויים וגמישות במיקום העסק, שכירות לא עולה הון רב כל כך כמו שיש צורך להביא כדי לקבל משכנתא מסחרית לרכישת משרד.

שורה תחתונה, אתם אלו שתחליטו בהתאם לנתונים האישיים שלכם מהי ההחלטה המתאימה לכם היותר. בהצלחה!

מכירת משרדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פסל החירות
טיפים פיננסים
כיצד להשקיע חכם בעידן של ימינו

המהפכה הטכנולוגית פתחה בפני האדם הממוצע אפשרויות השקעה עצומות, והנגישה לו עולמות שהיו סגורים בפניו עד כה. אם בעבר הבורסה הייתה מנת חלקם של סוחרים מקצועיים בלבד, הרי שכיום השוק

לפני ואחרי
נדל"ן
3  דברים שחייבים לבדוק לפני שקונים דירה

אתם חושבים שהגיע הזמן לקנות דירה? מתלבטים איך נכון יהיה לעשות זאת? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט פרטים ונקודות שצריך לבדוק. לכן כדאי שתעיינו במאמר שהכנו עבורכם, כי